کد خبر : 1788436 | 06 آبان 1400 ساعت 17:52 | 95.5K بازدید | 35 دیدگاه

ادعای دیاریو اسپورت

خرید جدید بارسا نیامده وارد فهرست فروش شد!

باشگاه بارسلونا قصد دارد همین زمستان لوک دی یانگ را به تیمی دیگر انتقال بدهد.

خرید جدید بارسا نیامده وارد فهرست فروش شد!

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی بود که بارسلونا لوک دی یانگ را از سویا به شکل قرضی جذب کرد. او درخواست مستقیم رونالد کومان بود و برای تقویت خط حمله بارسلونا به این تیم اضافه شد اما پس از گذشت دو ماه، او نشان داده که در حد نام و اعتبار بارسلونا نیست. هرچند دی یانگ موفق شد برابر لوانته یک گل به ثمر برساند اما در دیگر بازی ها نمایشی ضعیف داشت و حتی مورد اعتراض هواداران در نوکمپ نیز قرار گرفت.

 

 

1649166

 

 

هدف سران بارسا ابتدا حفظ رونالد کومان تا پایان فصل بود ولی دو شکست متوالی برابر رئال و رایووایکانو سبب شد تا صبر مسئولان باشگاه لبریز شده و شب گذشته حکم به اخراج مرد هلندی بدهند. او مهمترین پشتیبان دی یانگ بود و این مهاجم هلندی حالا کار سحتی برای ماندن در بارسا خواهد داشت.

گفته می شود ژاوی به زودی جانشین کومان خواهد شد و این مربی تقویت خط حمله تیم را درخواست کرده است. طبق ادعای اسپورت، ژاوی اعتقادی به دی یانگ ندارد و مسئولان بارسا قصد دارند این بازیکن را ژانویه به تیمی دیگر قرض بدهند.

 

 

1642178

 

 

قوانین فیفا اجازه نمی دهد بازیکن در یک فصل برای سه تیم بازی کند ولی دی یانگ فصل جاری برای سویا به میدان نرفته بود و بدون مشکل می تواند از بارسا راهی تیمی دیگر شود به شرط اینکه باشگاه کاتالان رضایت سویا را جلب کند.

بشیکتاش ترکیه جدی ترین تیم خواهان دی یانگ است و اگر سویا راضی باشد، او به فوتبال ترکیه خواهد رفت. بارسا قصد دارد برای تقویت فاز تهاجمی، رحیم استرلینگ را از سیتی به خدمت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها