کد خبر : 1788437 | 06 آبان 1400 ساعت 15:23 | 52.1K بازدید | 12 دیدگاه

سرجی بارخوان

جانشین موقت رونالد کومان مشخص شد

رونالد کومان دیشب از هدایت بارسلونا برکنار شد و این باشگاه مشغول مذاکره با السد برای در اختیار گرفتن ژاوی هرناندز است. به جای او موقتا سرجی بارخوان روی نیمکت خواهد نشست.

جانشین موقت رونالد کومان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، شکست بارسا برابر رایو به معنای پایان کار رونالد کومان بود. بارسا با یک گل در زمین تیم مادریدی شکست خورد تا پس از باخت به رئال در ال کلاسیکو بحرانش عمیق تر شود. دیگر راه چاره ای برای سران بارسا جز اخراج کومان نبود و نیمه شب او از هدایت باشگاه کاتالان کنار گذاشته شد.

گزینه اول جانشینی او ژاوی هرناندز است اما اسطوره برای جدایی از السد کار ساده ای ندارد. در قرارداد او با تیم قطری بند جدایی وجود ندارد و بارسا باید رضایت سران السد را جلب کند. تا زمان رسیدن به این هدف، بارسلونا را یک مربی موقت هدایت خواهد کرد.

 

 

1658741

 

 

اولین بازی روز شنبه برابر آلاوس خواهد بود و مسئولان باشگاه امروز نام سرجی بارخوان را برای نشستن روی نیمکت در بازی روز شنبه اعلام کردند.

 

 

1658770

 

 

گفته می شد از بین سرجی بارخوان ستاره سابق بارسا و مربی فعلی تیم دوم باشگاه و آلبرت کاپیاس مربی پایه های باشگاه در نهایت یکی موقتا جانشین کومان خواهد شد. سرجی تابستان امسال جانشین پیمنتا در تیم دوم بارسا شد و کاپیاس با سابقه مربیگری تیم زیر 21 ساله های دانمارک هم دارای شانس خوبی است. در نهایت سرجی بارخوان موقتا روی نیمکت خواهد نشست.

 

1658801

 

 

خوان لاپورتا رئیس باشگاه ساعت 16.30 به وقت محلی با بازیکنان در کمپ خوان گامپر برای معارفه سرجی بارخوان جلسه ای خواهد داشت و به آنها اعلام می کند که سرجی بارخوان تا رسیدن توافق نهایی با ژاوی مربی موقت خواهد بود. او همچنین تاکید خواهد کرد که ژاوی گزینه نهایی جانشینی کومان است.

سرجی ساعت 17 تمرینات بارسلونا را زیر نظر خواهد گرفت. نشست خبری او نیز فردا ساعت 13 به وقت محلی(14.30 به وقت تهران) است.

 

 

1658810

 

 

سرجی که محصول آکادمی لاماسیاست، بین سال های 1993 تا 2002 مدافع چپ بارسلونا بود و در 267 بازی توانست شش گل نیز بزند. او سه فصل نیز برای اتلتیکو به میدان رفت و در همین باشگاه بازنشسته شد.

سرجی 56 بازی ملی برای اسپانیا نیز در کارنامه دارد.

 

 

دیدگاه‌ها