کد خبر : 1788451 | 06 آبان 1400 ساعت 15:13 | 51.5K بازدید | 13 دیدگاه

ست‌ترین سرمربی و سرپرست لیگ برتر (عکس)

پرسپولیس را باید صاحب هماهنگ‌ترین سرمربی و سرپرست در میان تمام تیم های لیگ برتر بدانیم.

ست‌ترین سرمربی و سرپرست لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بعد از این که نتوانست در تقابل با الهلال پیروز شود و حذف تلخی از لیگ قهرمانان آسیا داشت، با نگرانی بزرگی به نام شروع لیگ برتر مواجه بود؛ نگرانی که سرخ پوشان با کسب دو برد شیرین آن را پشت سر گذاشتند تا نشان دهند کاملا از جو شکست آسیایی در آمده اند.

 

یکی از مهمترین عوامل این بازگشت سریع، ثبات و هماهنگی کامل در بین اعضای کادر فنی پرسپولیس است که حتی این روزها از نظر ظاهری هم شباهت های زیادی به یکدیگر دارند؛ افشین پیروانی و یحیی گل محمدی، در بازی شب گذشته مقابل نساجی در حالی که هر دو کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید به تن کرده بودند، در قاب هایی جالب و به حالت کاملا ست، شکار شدند.

 

 

البته شباهت یحیی و پیروانی فقط مختص بازی دیشب و تیپ و ظاهرشان نیست و هر دو سابقه کاپیتانی در پرسپولیس را دارند و با لباس این تیم به عنوان بازیکن فاتح لیگ برتر شده اند؛ اتفاقی که در کنار هم و به عنوان عضوی از کادر فنی نیز موفق به تکرارش شدند.

 

 

سرمربی و سرپرست فعلی پرسپولیس هر دو در خط دفاعی بازی می کردند و سابقه ملی خوبی هم دارند؛ یحیی گل محمدی 74 بار پیراهن تیم ملی را به تن کرده و افشین پیروانی هم 65 بازی ملی دارد؛ البته افشین پیروانی این روزها برخلاف گذشته و دوران بازی ریش دارد و این تنها تفاوت میان او و یحیی است.

دیدگاه‌ها