کد خبر : 1788454 | 06 آبان 1400 ساعت 15:33 | 29.7K بازدید | 10 دیدگاه

شادی کاپیتان مسعود زودگذر بود (عکس)

کاپیتان سرشناس نساجی در بازی شب گذشته مقابل پرسپولیس خوشحالی زودگذری را تجربه کرد.

شادی کاپیتان مسعود زودگذر بود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی چند ماه پیش از پایان آخرین فصل از قراردادش با تراکتور از این تیم جدا شد. او بعد از چند ماه با حضور در تیم نساجی، به شایعات در خصوص پایان دوران بازی اش خاتمه داد و نشان داد هنوز قصد ندارد کفش هایش را بیاویزد.

 

حضور در تیمی که ساکت الهامی، سرمربی سابق شجاعی در تراکتور هدایت آن را به عهده دارد، نشان داد که این دو رابطه خوبی با یکدیگر دارند؛ موضوعی که ساکت الهامی در میان صحبت هایش در برنامه فوتبال برتر هم اشاره ظریفی به آن داشت و از اهمیت حضور بازیکنی چون شجاعی در تیمش یاد کرد.

 

 

بازی شب گذشته مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، جایی بود که ساکت الهامی حساب ویژه ای روی کاپیتان تیمش مسعود شجاعی باز کرده بود. مسعود که بارها در این ورزشگاه به عنوان کاپیتان تیم ملی بازی کرده بود، وزنه روحی سنگینی برای نساجی بود که بعد از پیروزی در هفته اول به دنبال متوقف کردن پرسپولیس در تهران بود.

 

 

شجاعی در نیمه اول روی یک حرکت زیبا و پاسی ماهرانه هم تیمی اش را در موقعیت گلزنی خوبی قرار داد اما مدافعان پرسپولیس در این صحنه اجازه گلزنی به بازیکن حریف را ندادند. در شروع نیمه دوم شجاعی بالاخره توانست تیمش را به گل برساند. در حالی که نیمه اول با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسیده بود، مرتضی منصوری پس از یک و دویی زیبایی که با شجاعی داشت، توپ را به روی دروازه ارسال کرد و کریم اسلامی با ضربه سر آن را به گل تبدیل کرد.

 

 

پاس دیدنی مسعود در شکل گیری این حمله بسیار تعیین کننده بود و شاهد برپایی جشن شادی نساجی ها در آزادی بودیم؛ شادی که البته با دبل مهدی عبدی خیلی زود تلخ شد و نساجی در نهایت بازی را با نتیجه دو بر یک به میزبان خود باخت تا اولین کاپیتان مسعود طعم اولین شکست را با تیم جدیدش بچشد.

 

دیدگاه‌ها