کد خبر : 1788456 | 06 آبان 1400 ساعت 15:45 | 8.5K بازدید | 4 دیدگاه

حضور پرتعداد بازیکنان زیر 23 سال در ترکیب نساجی

نساجی دیروز در دومین دیدار خود در برابر پرسپولیس در حالی با نتیجه 2-1 شکست خورد که در کنار باتجربه ها حضور بازیکنان زیر 23 سال هم در ترکیب این تیم پر رنگ بود.

حضور پرتعداد بازیکنان زیر 23 سال در ترکیب نساجی

به گزارش "ورزش سه"، در خط دفاعی نساجی و در کنار حامد شیری، محمد قربانی و امیر مهدی جانمکلی بازی کردند که این دو بازیکن جوان و در ابتدای راه بازیگری قرار دارند. امیر مهدی جانملکی فصل گذشته و بعد از حضور ساکت الهامی در نساجی به ترکیب اصلی این تیم راه پیدا کرد و محمد قربانی هم برای اولین بار است که با پیراهن نساجی بازی در لیگ برتر را تجربه می کند و بازی در برابر پرسپولیس اولین تجربه بازی او در استادیوم آزادی بود.

 

نساجی با حضور این سه مدافع بازی با 3 دفاع را برای فصل جاری انتخاب کرده است و این در حالی است که تعداد تیم هایی که با سه دفاع در لیگ برتر بازی می کنند کم هستند و با توجه به نمایشی که  نساجی در برابر پرسپولیس داشت مشخص شد بازی با 3 مدافع به تیم کمک می کند در حمله پرتعداد تر باشد و از سویی بر خلاف تصور در دفاع شیوه آسیب پذیری نیست. هر چند کیفیت بازیکن در اجرای سیستم  ها مهم است و بیشتر از سیستم ها کیفیت بازیکن و کار تیمی منجر به پیروزی و یا شکست می شود.

 

 

اما ساکت الهامی بعد از گل دوم پرسپولیس به سه بازیکن زیر 23 سال دیگر در ترکیب نساجی میدان داد تا نتیجه بازی را تغییر دهد. این سه بازیکن جواد ملایی – سجاد قلی بیگی و عرفان گل محمدی بودند. از جمع این سه بازیکن پیش تر عرفان گل محمدی حضور کوتاه مدتی در ترکیب نساجی در بازی با استقلال داشت اما دو بازیکن دیگر همانند محمد قربانی اولین بار بود که در استادیوم آزادی بازی می کردند.

 

سرمربی تیم نساجی دیروز با وجود شکست در برابر پرسپولیس از عملکرد شاگردانش راضی بود که به نظر می رسد یکی از دلایل امر بازی دادن به جوان ها بود چرا که این حضور موجب می شود آنها با اعتماد به نفسی که پیدا کرده اند در بازی های آتی مهره موثرتری برای نساجی باشند.

 

 

نساجی در بازی آتی میهمان گل گهر است و به نظر می رسد در 7 هفته ابتدایی با قرعه سختی روبرو شده است به این خاطر که علاوه بر پرسپولیس که آن بازی کرده و گل گهر که بازی بعدی این تیم بشمار می رود باید با تیم های استقلال و سپاهان هم رویارو شود.

دیدگاه‌ها