کد خبر : 1788461 | 06 آبان 1400 ساعت 16:00 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

وضعیت بحرانی در اردوی رقیب مستقیم ایران

اماراتی‌ها که از چهار بازی نخست نتایج راضی کننده‌ای را کسب نکردند حالا با یک مشکل جدید مواجه شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه عرب زبان البیان در گزارشی از حاکم شدن وضعیت اضطراب در کادر فنی تیم ملی امارات قبل از رویارویی با کره جنوبی و لبنان در مقدماتی جام جهانی 2022 آسیایی به دلیل غیبت تعدادی از اعضای تیم به ویژه عناصر خط میانی می‌گوید. بازیکنانی مانند علی سالمین بازیکن الوصل، ماجد حسن بازیکن شباب الاهلی و خلفان مبارک بازیکن الجزیره به دلیل مصدومیت در دو بازی حساس پیش روی اماراتی‌ها غایب خواهند بود. همچنین کاهش سطح کیفیت فابیو ده لیما بازیکن برزیلی الاصل امارات نگرانی الابیض را بیشتر کرده است.

 

در بخش دیگر این گزارش ذکر شده که این بازیکنان ستون‌های اصلی تیم هستند و فن مارویک، سرمربی هلندی امارات، بسیار به آنها متکی است، بنابراین مارویک از نبود این‌ بازیکنان  آسیب زیادی می‌بیند و او مجبور است که از بازیکنان کم تجربه تر استفاده کند.

 

حال مارویک و دستیارانش باید مسابقات داخلی امارات را با دقت زیر نظر بگیرند و دنبال کنند تا بازیکنان جایگزین انتخاب شوند؛ اتفاقی که باعث رقابت بیشتر در ادنوک لیگ هم خواهد شد.

 

 امارات رقیب مستقیم ایران در دور نهایی انتخابی جام جهانی است که برخلاف انتظار مردم این کشور از چهار بازی ابتدایی تنها سه امتیاز کسب کرده و با لبنان، سوریه و عراق تساوی کرده و از ایران شکست خورده تا وضعیتی بحرانی را در جدول تجربه کند. اماراتی‌ها که حالا باید چند تغییر در اردوی بعدی خود داشته باشند 20 آبان به مصاف کره جنوبی می‌روند و پنج روز بعد از آن بازی با لبنان دیدار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها