کد خبر : 1788463 | 06 آبان 1400 ساعت 16:13 | 129.2K بازدید | 9 دیدگاه

پیروزی 4- 0 امید ایران احتمالا پاک می شود

در صورتی که در گروه ایران تیم نپال آخر شود نتایج این تیم از جدول رده بندی پاک و در ادامه تیم ها به واسطه کسب نتایج در دیگر دیدارها رده بندی خواهند شد.

پیروزی 4- 0 امید ایران احتمالا پاک می شود

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران در اولین بازی خود با نتیجه 4-0 نپال را شکست داد و در دومین بازی به مصاف لبنان رفته است که هم اکنون با یک گل از این تیم پیش است. بازی های مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا در 11 گروه در جریان است که در پایان تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی بازی ها صعود می کنند. دور نهایی بازی ها با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود و حضور ازبکستان از هم اکنون در دور نهایی این بازی ها قطعی است. از آنجایی که در برخی از گروه ها سه تیم حضور دارند در پایان بازی ها در گروه هایی که 4 تیم حضور دارند نتایج تیم آخر از جدول رده بندی پاک و تیم های اول و تا سوم هر گروه مشخص می شود. در نهایت تیم های اول به همراه 4 تیم برتر دوم به دور نهایی بازی ها صعود می کنند.

 

در گروه ایران به نظر می رسد نپال آخر می شود و در پایان نتایج تیم ها با این تیم پاک می شود. بنابراین ایران برای اینکه به عنوان تیم اول به دور بعدی صعود کند باید لبنان و تاجیکستان را شکست دهد. بازی ایران با میزبان در روز 9 آبان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها