کد خبر : 1788469 | 06 آبان 1400 ساعت 16:36 | 36.5K بازدید | 5 دیدگاه

گردن ما از مو باریک تر است؛

علی علیزاده: منتظر نتیجه سه هیچ هستیم

مدیر ورزشی تیم مس رفسنجان می‌گوید که همه امکانات مس رفسنجان در سطح لیگ برتر است.

علی علیزاده: منتظر نتیجه سه هیچ هستیم

به گزارش "ورزش سه"، علی علیزاده مدیر ورزشی مس رفسنجان درباره حاضر نشدن پدیده در زمین در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: هر چه قانون بگوید همان انجام می‌دهیم. ما همه امکاناتمان را مهیا کردیم و میزبان خوبی بودیم و آماده برگزاری مسابقه بودیم اما متاسفانه بازی برگزار نشد. هر چه قانون بگوید ما طبق آن عمل می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم نیاز به اقدامی از طرف باشگاه باشد. نماینده فدراسیون و سازمان لیگ حاضر شدند و داورها حضور داشتند و صورتجلسه کردند و من فکر نمی‌کنم نیاز به اقدامی باشد. صورتجلسه شد که هیچکدام از اعضای پدیده آنجا نبودند. نه مربی، نه بازیکن، نه عوامل اجرایی و نه کسی از باشگاه حاضر نشد و قانون می‌گوید اگر تیمی حاضر نشود بازی ۳-۰ می‌شود و گردن ما هم مقابل قانون از مو باریک تر است.

 

مدیر ورزشی مس رفسنجان درباره زمین این باشگاه و هزینه ساخت آن عنوان کرد: در جریان هزینه آن نیستیم چون در اختیار باشگاه نیست و شرکت پیمانکار صنایع مس آن را انجام می‌دهد. خدا را شکر تاییدیه زمین را گرفتیم. زمین بسیار بسیار خوب و فکر می‌کنم جزو پنج یا شش ورزشگاه خوب ایران است و هر کس می‌آید تعجب می‌کند که چنین ورزشگاهی با این امکانات اینجا است و فکر می‌کنم یک ورزشگاه خوب به ورزشگاه های ایران اضافه شد.

 

وی افزود: یک مربی خوب، یک تیم بزرگ، تیم های معمولی و حتی تیم های متوسط اولین چیزی که برای بازی‌شان می‌خواهند کیفیت زمین است. ما یک زمین بسیار باکیفیت، رختکن خوب، نور بسیار خوب داریم و همه چیز آماده و کامل است. همه چیز مهیاست که بازی هایمان را در این ورزشگاه برگزار کنیم.

 

او در پایان درباره وضعیت تیم و بازی هفته سوم مقابل فولاد گفت: تیم کاملا آماده و سرحال است. بازی با فولاد بسیار سخت است، بازی مقابل آلومینیوم را ۳-۰ واگذار کردند و متاسفانه ما به این شرایط فولاد خوردیم و عزمشان را جزم می‌کنند که صددرصد از ما نتیجه بگیرند ولی ما تیم دست و پا بسته ای نیستیم و تلاش می‌کنیم انشاالله نتیجه خوبی بگیریم و دست پر از اهواز بیرون بیاییم.

دیدگاه‌ها