کد خبر : 1788470 | 06 آبان 1400 ساعت 16:41 | 37.9K بازدید | 8 دیدگاه

امید ایران 2 – امید لبنان صفر

زیر 23 سال ؛ پنالتی هدر دادیم اما باز هم بردیم

تیم امید ایران بعد از برتری 4 -0 در برابر نپال در دومین بازی خود به مصاف لبنان رفت و این تیم را هم با دو گل شکست داد.

زیر 23 سال ؛ پنالتی هدر دادیم اما باز هم بردیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم امید ایران در این بازی با این ترکیب به میدان آمد: علیرضا رضایی، یونس اکبرپور، میلاد کر، سامان فلاح، مهدی هاشمی نژاد، محمد خدابنده لو، یاسین سلمانی (کاپیتان)، حسین نخودکار، مهدی لموچی، امیرعلی صادقی و آریا برزگر. این بازی در ورزشگاه ملی شهر دوشنبه برگزار شد و ترکیب تیم امید ایران به نسبت بازی نخست چهار تغییر داشت از جمله بازی حسین نخودکار از ابتدای مسابقه بود. بازیکنی که در بازی با نپال زننده دو گل از 4 گل تیم امید ایران بود.

 

ایران که در بازی با نپال در نیمه نخست به گل نرسیده بود این بار خیلی زود به گل رسید و زننده این گل مهدی لموچی بود. این بازیکن در دیدار با نپال هم زننده گل نخست تیم امید بود. بعد از این گل انتظار می رفت تیم امید ایران زننده گل های بعدی باشد اما لبنان که می دانست با شکست در این دیدار همه امیدهای خود را برای صعود از دست می دهد تلاش کرد پا به پای ایران بازی کند و شانس گل داشته باشد اما تیم مهدی مهدوی کیا در فاز دفاعی تیم  خوبی نشان داد.

 

در دقیقه 67 این بازی فرزان دانا به جای آریا برزگر، در دقیقه 79 محمد امین حزباوی پور به جای حسین نخودکار، در دقیقه 90 محمد مهدی محبی به جای مهدی لموچی و حسین زواری به جای یاسین سلمانی وارد زمین شدند. تعویض های دقایق پایانی مهدی مهدوی کیا این بار هم جواب داد. در دقیقه 89 تیم امید ایران صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط سامان فلاح از دست رفت. ایران در بازی با نپال هم ضربه پنالتی از دست داد که این ضربه توسط یاسین سلمانی کاپیتان تیم امید از دست رفت. در حالی که می رفت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود ایران به پایان برسد میلاد کر تیم امید ایران را به گل دوم رساند تا امیدهای ایران با نتیجه بهتری نسبت به تاجیکستان، لبنان را شکست دهند. در بازی دوم امروز تاجیکستان با نپال مسابقه خواهد داد. ایران در بازی پایانی 9 آبان به مصاف تیم میزبان می رود و در صورتی که این تیم را شکست دهد به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی ها می شود.

 

دیدگاه‌ها