کد خبر : 1788472 | 06 آبان 1400 ساعت 17:13 | 29K بازدید | 10 دیدگاه

هدف ما کسب 3 امتیاز بود

مهدوی کیا: تاجیکستان را هم باید ببریم

سرمربی تیم امید ایران می گوید هدف ما در بازی با لبنان، کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم.

مهدوی کیا: تاجیکستان را هم باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید ایران پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل لبنان در دومین مسابقه خود از چارچوب رقابت های انتخابی جام ملت های امید های آسیا، در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: فکر می کنم که ما خیلی خوب بازی کردیم. از همان اول بازی را خیلی خوب شروع کردیم. در 10، 15 دقیقه اول می توانستیم چند گل بزنیم. با پیش بینی که کرده بودیم، توانستیم در 15 دقیقه اول به گل برسیم. پس از آن نیز بازی را خیلی خوب اداره کردیم. ما به دنبال زدن گل دوم در نیمه دوم بودیم. باز هم یک ضربه پنالتی را از دست دادیم. ولی در دقایق پایانی به گل سریدیم. هدف ما 3 امتیاز بود که با یک بازی خوب به این 3 امتیاز رسیدیم.

 

وی درباره اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش راضی است یا خیر، پاسخ داد: از تیم خیلی راضی هستم و بچه ها خیلی خوب بازی کردند. در هر دو نیمه بازی را کنترل کردیم. بیشتر بازی دست ما بود، ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم، مالکیت توپ خیلی خوبی داشتیم و در نهایت هدفمان 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم. 

 

سرمربی تیم امید درخصوص بازی پایانی با تیم ملی تاجیکستان نیز گفت: فکر می کنم بازی خیلی خوبی خواهد شد چون هر دو تیم خوبند، تاکتیک خیلی خوبی دارند. چون تیم ملی تاجیکستان تیم خیلی خوبی است و ما حتما به دنبال این هستیم که آن بازی را نیز ببریم. امیدوارم که بتوانیم آن بازی را نیز ببریم.

دیدگاه‌ها