کد خبر : 1788478 | 06 آبان 1400 ساعت 18:56 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

خطیبی: آرزوی موفقیت برای امیدهای ایران دارم

سرمربی آلومینیوم درباره حضورش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صحبت کوتاهی انجام داد.

خطیبی: آرزوی موفقیت برای امیدهای ایران دارم

به گزارش "ورزش سه"، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه روز قبل در اطلاعیه‌ای محرم نویدکیا و رسول خطیبی، سرمربیان سپاهان و آلومینیوم روز پنج‌شنبه، ششم آبان‌ماه را به این کمیته دعوت کرد تا درباره اظهارات اخیرشان توضیحاتی ارائه کنند.

 

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم که تیمش روز گذشته موفق شد فولاد خوزستان را با 3 گل شکست بدهد، صبح امروز در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حضور یافت و دفاعیات خود را عنوان کرد.

 

خطیبی که درباره اظهاراتش پیرامون عدم حضور دو بازیکن آلومینیوم(امیرمحمد هوشمند و ساسان حسینی) در دومین اردوی تیم امید ایران به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شده بود، در این باره اظهار کرد: بنده مستندات و مدارک لازم در خصوص این پرونده را در کمیته انضباطی فدراسیون دیدم و بخاطر اینکه عنوان کردم کمیته انضباطی در جریان رای اعلام شده قرار نداشته، که حق با کمیته انضباطی و تیم ملی بود.

 

او یادآور شد: متاسفانه در این باره اطلاعات غلط به من دادند و بنده بخاطر همین موضوع راجع به محرومیت ملی‌پوشان امید تیمم صحبت کردم.

 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: امیدوار هستم کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال در پرونده محرومیت دو بازیکن امید ما تجدید نظر کنند تا برخلاف دیدار با فولاد که آنها را در اختیار نداشتیم، آنها را در هفته آینده جزو لیست تیم قرار بدهیم.

 

خطیبی یادآور شد: برای تیم امید ایران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با هدایت مهدی مهدوی‌کیا در ادامه مسیرشان هم مثل دو بازی گذشته نتایج خوبی کسب کنند.

 

وی یادآور شد: از هیئت مدیره محترم باشگاه آلومینیوم درخواست می‌کنم یک‌نفر را به‌عنوان سخنگو معرفی کنند تا اینگونه موارد توسط ایشان اعلام شود.

دیدگاه‌ها