کد خبر : 1788481 | 06 آبان 1400 ساعت 20:00 | 23.8K بازدید | 6 دیدگاه

رسمی؛ تمدید قرارداد مارتینز با اینتر، بدون بند فسخ

لائوتارو مارتینز، مهاجم اینتر، قراردادش با این باشگاه را تمدید کرده است.

رسمی؛ تمدید قرارداد مارتینز با اینتر، بدون بند فسخ

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر شایعات بسیاری درباره تمدید قرارداد مارتینز و باشگاه اینتر به گوش می‌رسید و این در حالی بود که باشگاه‌های مانند بارسلونا نیز به جذب این بازیکن علاقه داشتند.

حالا اسکای اسپورت ایتالیا و گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده‌اند که این بازیکن برای ادامه حضورش در اینتر با مدیران این باشگاه به توافق رسیده و بیانیه رسمی باشگاه در این باره به زودی منتشر خواهد شد.

گفته می‌شود مارتینز قرارداد جدیدش با اینتر را امروز در دفتر این باشگاه به ثبت رسانده است.

پیش از این در قرارداد قبلی این ملی‌پوش آرژانتینی بند فسخ 111 میلیون یورویی وجود داشت اما منابع خبری ایتالیایی می‌گویند که قرارداد جدید این بازیکن با اینتر بند فسخی ندارد و این یعنی اگر باشگاهی در آینده به جذب او علاقه داشته باشد، باید مذاکراتی را  بر سر مبلغ خریدش با مدیران اینتر انجام دهد.

 

1658869

 

لائوتارو مارتینز در سال 2018 و با امضای قراردادی به ارزش 25 میلیون یورو از راسینگ جدا شده و پیراهن اینتر را به تن کرده بود.

او در طول سه سال حضورش در این تیم در 144 بازی به میدان رفته و 54 گل نیز برای آنها به ثمر رسانده است. دو باشگاه تاتنهام و اتلتیکو مادرید در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال برای جذب او اقدام کردند که در نهایت هیچکدام از این دو انتقال عملی نشد چرا که باشگاه اینتر پس از فروش روملو لوکاکو و اشرف حکیمی حاضر به فروش دیگر ستاره تیمش نبود.

این بازیکن 24 ساله فصل گذشته موفق شد اولین قهرمانی‌اش در رقابت‌های سری A را با پیراهن اینتر به دست آورد.

دیدگاه‌ها