کد خبر : 1788483 | 06 آبان 1400 ساعت 19:27 | 27.2K بازدید | 9 دیدگاه

قاب شادی تیم مهدی مهدوی کیا در شهر دوشنبه

تیم زیر 23 سال ایران در دومین بازی خود در شهر دوشنبه به مصاف لبنان رفت و با دو گل مهدی لموچی و میلاد کر این تیم را شکست داد.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار همانند دیدار با نپال شاگردان مهدی مهدوی کیا از همان ابتدای بازی ارایه گر بازی تهاجمی بودند و نکته جالب اینکه دو گل ایران در دقایق ابتدایی و پایانی بازی به ثمر رسید. در این بین امیدهای ایران موقعیت های متعددی خلق کردند که جز ضربه مهدی لموچی و میلاد کر دیگر ضربه ها به گل تبدیل نشد و حتی سامان فلاح از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی نشد و ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد. در این بین دروازه بان لبنان بارها و بارها با واکنش های دیدنی خود مانع از گلزنی ایرانی ها شد و به لطف این عملکرد به عنوان بهتریکن بازیکن زمین انتخاب شد. 

 

 

1658853

 

 

امیدهای ایران در آخرین بازی خود 9 آبان با تاجیک ها مسابقه خواهند داد و در صورت برتری در این دیدار با 9 امتیاز به عنوان تیم نخست راهی دور بعدی بازی ها خواهند شد.  البته به خاطر حضور 4 تیم در گروه ایران جدول بازی ها بعد از حذف تیم چهارم لحاظ خواهد شد که احتمالا نپال خواهد بود. در چنین شرایطی امیدهای ایران در صورتی برتری در بازی پایانی تحت هر شرایطی راهی دور بعدی بازی ها می شوند. 

 

 

1658855

 

 

به ثمر رساندن 6 گل در دو بازی و بدون گل خورده نشان از عملکرد خوب مردان مهدی مهدوی کیا در ارایه بازی تهاجمی در برابر حریفان دارد. آنها بعد از بازی دوم همانند دیدار اول در قاب دوربین شادی کردند و البته پیروزی در برابر لبنان برای آنها شیرین تر بود به این خاطر که با یک گل بیشتر نسبت به تیم تاجیکستان حریف را شکست دادند. پیروزی که اگر درخشش دروازه بان لبنان نبود شیرین تر می شد. تا صعود به المپیک پاریس زمان و بازی های زیادی باقی مانده است اما استارت آغازین تیم مهدی مهدوی کیا مقتدرانه بوده و می تواند نوید یک تیم خوب در رده سنی امید برای فوتبال ایران را بدهد؛ تیمی که می خواهد به حسرت چندین دهه ای فوتبال ایران برای حضور در المپیک پایان بدهد.

 

1658854

دیدگاه‌ها