کد خبر : 1788484 | 06 آبان 1400 ساعت 19:27 | 14K بازدید | 2 دیدگاه

کیه‎‌لینی: سعی می‌کنم دوناروما را به یووه بیاورم

جورجو کیه‌لینی، کاپیتان یوونتوس، قصد دارد در آینده برای پیوستن جانلوییجی دوناروما به این تیم تلاش کند.

کیه‎‌لینی: سعی می‌کنم دوناروما را به یووه بیاورم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دوناروما با میلان در تابستان امسال به پایان رسید و این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد می‌توانست به سایر تیم‌ها ملحق شود.

شایعات بسیاری درباره علاقه یوونتوس به جذب این دروازه‌بان ملی‌پوش ایتالیایی به گوش می‌رسید اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند به کار با شزنی ادامه دهند و این بازیکن 22 ساله نیز در نهایت پس از قهرمانی در رقابت‌های یورو 2020، قراردادی را با باشگاه پاری سن ژرمن به امضا رسانده و به این تیم ملحق شد.

علیرغم پیوستن دوناروما به پی اس جی، یوونتوس همچنان به جذب او علاقمند است خصوصا با توجه به این که او نتوانسته به دروازه‌بان شماره یک تیمش در پارک دو پرنس تبدیل شود.

کیه‌لینی معتقد است که دوناروما شباهت بسیاری به جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان اسطوره‌ای یوونتوس، دارد و تایید کرد که پس از پایان دوران فوتبالش برای انتقال او به این تیم تلاش خواهد کرد.

 

1647655

 

کاپیتان یوونتوس در این باره به DAZN گفت:« در حال حاضر این موضوع به من مربوط نیست. در چند سال آینده اگر کار متفاوتی را در پیش بگیرم، برای عملی کردن این انتقال تلاش خواهم کرد. اما در حال حاضر نمی‌توانم. بوفون و دوناروما ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی دارند اما او دروازه‌بان معمولی نیست.»

قرارداد کیه‌لینی با باشگاه یوونتوس در ژوئن 2023 به پایان خواهد رسید. ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی بیانکونری، نیز ماه گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود که این مدافع پس از پایان دوران فوتبالش می‌تواند به مدیری فوق العاده برای باشگاه یوونتوس تبدیل شود و با توجه به این مصاحبه، به نظر می‌رسد که کیه‌لینی نیز به انجام این کار بی‌تمایل نیست.

 

دیدگاه‌ها