کد خبر : 1788489 | 06 آبان 1400 ساعت 20:19 | 9.2K بازدید | 6 دیدگاه

پیام نساجی؛ نمی خواهیم فقط برای ماندن بجنگیم

نساجی که فصل گذشته به زحمت در جدول بازی ها باقی ماند به نظر می رسد در فصل جدید با استراتژی جدیدی وارد میدان شده است.

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که در بازی با فجر سپاسی و پرسپولیس با شیوه 1-2-4-3 بازی کرده است روز گذشته و با سوت عراب براقی عقب نکشید. معمولا تیم های شهرستانی در برابر استقلال و پرسپولیس و یا چند تیم مدعی دیگر از جمله سپاهان عقب بازی می کنند و هدفشان این است که با تجمع در منطقه یک سوم دفاعی و با تاکتیک معروف دفاع و ضد حمله به حداقل امتیاز بازی دست پیدا کنند و در صورتی که این امکان برایشان مهیا شد برای رسیدن به سه امتیاز مسابقه ماجراجویی کنند اما نمایش نساجی در برابر پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر متفاوت بود. به اصلاح فوتبالی ها این تیم بالا و پا به پای پرسپولیس بازی کرد و به نظر می رسید نیتش از این بازی کسب سه امتیاز است. 

 

 

1658872

 

 

 

بر اساس آمار ثبت شده از سوی سایت های آنالیز تیم نساجی در این مسابقه در 51 درصد از زمان بازی صاحب توپ بوده و پرسپولیس 49 درصد. از سویی شاگردان ساکت الهامی 408 پاس بهم دادند؛ پاس هایی که دقت 82 درصدی داشت در حالی که تعداد پاس های ثبت شده برای شاگردان یحیی گل محمدی 381 پاس بود. دقت پاس های پرسپولیس نیز 79 درصد بود. این آمار نشان می دهد تیم نساجی هیچ هراسی از حریف به دل راه نداد و آمده بود در استادیوم آزادی ارایه گر یک بازی خوب در برابر شاگردان یحیی گل محمدی باشد و در صورت امکان به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. البته تیم پرسپولیس در امید به گلزنی شرایط بهتری به نسبت نساجی داشت؛ همین چنین در شوت به چارچوب. به واقع پرسپولیس در ایجاد موقعیت گل بهتر از نساجی عمل کرد و در نهایت با زدن دو گل توسط مهدی عبدی به خواسته اش رسید. 

 

 

 

1658871

 

 

نساجی با این نمایش نشان داد در فصل پیش رو به هدفی فراتر از ماندن در جدول بازی ها فکر می کند؛ و به نظر می رسد در بین تیم های شهرستانی در بازی با سه دفاع پیشقدم شده است. شیوه ای که در فوتبال ایران خیلی مرسوم نیست و بیشتر تیم ها با سیستم 2-4-4 و 1-3-2-4 بازی می کنند. این یک اتفاق خوب برای فوتبال مازندران است. فوتبالی که از نظر پتانسیل قابل تردید نیست جز استان های خوب فوتبال کشور به حساب می آید. نمونه اش در همین بازی زننده دو گل تیم پرسپولیس مهدی عبدی بود. فوتبالیستی از استان مازندران و شهر قائمشهر؛ یعنی جایی که نساجی به آن تعلق دارد.

دیدگاه‌ها