کد خبر : 1788490 | 06 آبان 1400 ساعت 20:22 | 20.1K بازدید | 9 دیدگاه

صعود زوریا لوهانسک با گل‌های زاهدی

مهاجم ایرانی زوریا لوهانسک در حضور تعویضی مقابل رُخ‌لویو نمایش تاثیرگذاری با زدن دو گلِ منجر به صعود داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اوکراین، تیم زوریا لوهانسک در حالی که برخلاف دیدارهای گذشته‌اش اللهیار صیادمنش را در ترکیب و فهرست مسابقه نداشت و شهاب زاهدی را روی نیمکت می‌دید، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز(به وقت ایران) به مصاف رُخ‌لویو رفت.

 

بازی در شرایطی با تساوی بدون گل در ۹۰ دقیقه به پایان رسید که شهاب زاهدی از دقیقه ۶۲ به ترکیب زوریا لوهانسک اضافه شد و حضور این مهاجم ایرانی در ترکیب سرنوشت مسابقه را برای تیمش تغییر داد.

 

 

 

1658873

 

 

شهاب زاهدی که انگیزه زیادی برای خودنمایی در حضور تعویضی مقابل رُخ‌لویو داشت، در دقیقه ۱۰۰ موفق شد گل اول بازی را برای زوریا لوهانسک به ثمر رساند و تیمش را پیش بیاندازد.

 

این مهاجم ایرانی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر اوکراین پاس تک‌گل تیمش را به شهاب زاهدی داده بود، در دقیقه ۱۱۰ گل دوم خود و زوریا لوهانسک را وارد دروازه رُخ‌لویو کرد تا منجر به برتری تیمش شود.

 

زوریا لوهانسک در شبی که شهاب زاهدی درخشید و دو گل به ثمر رساند و یک کارت زرد گرفت، به برتری ۲ بر صفر در بازی ۱۲۰ دقیقه‌ای مقابل رُخ‌لویو دست یافت تا به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی اوکراین صعود کند

دیدگاه‌ها