کد خبر : 1788555 | 07 آبان 1400 ساعت 13:27 | 14K بازدید | 12 دیدگاه

ناکامی 13 ساله فیروز کریمی برابر استقلال

سرمربی تراکتور در 13 سال گذشته برابر استقلال موفق به کسب پیروزی نشده است.

ناکامی 13 ساله فیروز کریمی برابر استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس و مهم هفته سوم رقابت های لیگ برتر ایران، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف تراکتور می رود. شاگردان فرهاد مجیدی که 2 بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، در پی سومین برد متوالی خود و رسیدن به صدر جدول هستند. در سمت مقابل نیز تراکتور پس از شکست سنگین برابر گل گهر، موفق شد هفته قبل از سد صنعت نفت عبور کند تا با روحیه مناسبی به مصاف آبی های پایتخت برود.

 

فیروز کریمی سرمربی تراکتور که در هفته های پایانی فصل قبل هدایت تبریزی ها را بر عهده گرفت، از این تیم جدا شد و جایش را به کمالوند داد اما پیش از آغاز فصل جدید یک بار دیگر هدایت تراکتور را برعهده گرفت و فردا به مصاف تیمی می رود که سابقه هدایت آن را برعهده داشته است.

 

نکته جالب در تقابل های کریمی با استقلال این است که این سرمربی در 13 سال گذشته موفق به شکست این تیم نشده است. سرمربی تراکتور آخرین بازی ای که طعم برد را مقابل استقلال چشید به ۲۲ شهریور ۱۳۸۷ بر می گردد جابی که هدایت صبای قم را برعهده داشت و با نتیجه ۳ بر یک استقلال را شکست داد.

 

فیروز کریمی در این مدت با تیم هایی نظیر شاهین بوشهر، پیکان، صنعت نفت، گسترش فولاد، تراکتور و... برابر استقلال قرار گرفته و در 7 دیدار متحمل 5 شکست شده و تنها 2 تساوی مقابل آبی های پایتخت به دست آورده است.

 

استقلال و تراکتور فردا و از ساعت 18 در استادیوم آزادی به مصاف هم می روند. سید رضا مهدوی با کمک‌های امیر رضا آشور ماهانی و محمد صالح عرب آبادی این دیدار را قضاوت می‌کنند.

دیدگاه‌ها