کد خبر : 1788575 | 07 آبان 1400 ساعت 15:14 | 45.7K بازدید | 13 دیدگاه

حرف زدن از ژاوی حرفه‌ای نیست

لاپورتا: اخراج کومان؟ شرایط غیرقابل تحمل شده بود

رئیس بارسا می گوید شرایط تیم از حیث کسب نتایج به قدری غیر قابل تحمل بود که باید کومان اخراج می شد.

لاپورتا: اخراج کومان؟ شرایط غیرقابل تحمل شده بود

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش بود که بارسلونا خبر از اخراج رونالد کومان داد. پس از شکست از رایو دیگر راهی جز برکنار مربی هلندی نبود و روز گذشته سرجی باروخوان موقتا جانشین او شد تا مجوز جدایی ژاوی از السد صادر شود.

 

 

1658980

 

 

خوان لاپورتا رئیس بارسا در ابتدای نشست خبری امروز خود گفت:« سلام به همه. اینجا هستم تا اطلاع دهم سرجی بارخوان موقتا هدایت تیم دوم را رها کرده تا جانشین کومان در تیم اول شود. بسیار از او ممنونیم و باید بگویم که او یکی از بازیکنان بزرگ بارسلوناست و در یکی از بهترین مقاطع تاریخ باشگاه برای ما بازی می کرد. او شایسته هرگونه اعتمادی است.

پذیرش هدایت بارسا در این مقطع ساده نبود ولی سرجی از خانواده بارسلوناست. پس از بازی را رایو تصمیم به برکناری کومان گرفتیم ولی از او بسیار متشکریم که سال گذشته در بدترین شرایط بارسلونا را تحویل گرفت و قبول مسئولیت کرد. او از بزرگان تاریخ باشگاه است و برای همیشه در ذهن ما خواهد بود. برای ما کوپا دل ری را به ارمغان آورد و دلیل برکناری او نیز نتایج بد اخیر بود. شرایط دیگر غیر قابل تحمل شده بود. شاید باید زودتر این تصمیم را می گرفتم ولی احساس کردم باید به کومان زمان بیشتری داد. خوشبختانه هنوز در همه جام ها شانس داریم.»

 

 

1658979

 

 

لاپورتا در مورد ژاوی گفت:« همه چیز بین خودمان می ماند و صحبت هایی دوستانه بوده ولی الان حرفی بزنم ممکن است برای مذاکرات پیش رو خوب نباشد. ژاوی مربی السد است و حرفه ای نیست در مورد او حرف بزنم. در مورد دوران مربیگری او باید بگویم که در این چند سال به خوبی پیشرفت کرده است و از او خاطرات خوب زیادی هم دارم و همه نیز از او تعریف می کنند.»

 

بازی برابر آلاوس و دیناموکیف:« مهمترین بازی، فردا برابر آلاوس خواهد بود. در لالیگا شانس خوبی داریم و تازه ابتدای فصل هستیم. بازی برابر دینامو هم بسیار مهم است و فعلا مربی ما در آن بازی سرجی بارخوان خواهد بود.»

 

 

1658981

 

 

انتخاب مربی اصلی و خریدهای جدید:« خریدها که در زمستان خواهد بود. فعلا مربی ما سرجی است و او شناخت خوبی از بازیکنان جوان مان دارد و تصمیمات فنی را خواهد گرفت. وقتی مربی جدید بیاید، در مورد خریدها با او حرف خواهیم زد. هر مربی ای که بیاید، باید بهترین بازی را از همین تیم بگیرد. باید تیمی رقابتی تر باشیم.»

 

دیدگاه‌ها