کد خبر : 1788602 | 07 آبان 1400 ساعت 17:12 | 374.9K بازدید | 57 دیدگاه

خبر تلخ به فرهاد قائمی

لحظه دردناک برای ستاره والیبال ایران (عکس)

تصویری دردناک از ستاره والیبال ایران در حال گریه شدید روی خط سرویس در کنار زمین منتشر شده است.

لحظه دردناک برای ستاره والیبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین نسل های تاریخ والیبال ایران کار خود را در سال 2011 به شکل جدی آغاز کرد؛ جایی که خولیو ولاسکوی بزرگ هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده گرفت و همان شروعی بود تا ما بتوانیم بعد از چند سال خود را در قامت یکی از تیم‌های قدرتمند دنیای توپ و تور به اثبات برسانیم.

 

اما نسل طلایی والیبال ایران از ستاره‌هایی تشکیل شده بود که هر کدام قابلیت های فوق العاده ای داشتند؛ یکی از این بازیکنان فرهاد قائمی بود که چند سال به شکل مستمر و با ثباتی فوق‌العاده در ترکیب تیم ملی والیبال ایران خوش می درخشید. این ستاره والیبال ایران به قدری عملکرد منحصر به فردی در تورنمنت های مختلف داشت که حتی ویدئوهای مربوط به سبک خاص سرویس زدن های او در برخی از تیزرهای فدراسیون جهانی نیز دیده می شد.

 

اما طی روزهای اخیر تصاویر تلخی از این ملی‌پوش سابق والیبال ایران منتشر شد. قائمی که در فصل جدید به تیم سپاهان پیوسته، بعد از تعلیق محرومیت سنگینی که برایش در نظر گرفته شده بود، در هفته اول برای زردپوشان اصفهانی به زمین رفت.

 

1658999


در حالی که سپاهان توانست دیدار هفته اول را با پیروزی سه بر یک برابر مس رفسنجان پشت سر بگذارد، فرهاد قائمی در پایان مسابقه روی زمین نشست و اشک ریخت.

 

در ابتدا مشخص نبود که دلیل گریه های فرهاد قائمی چه بوده است اما بعدا معلوم شد که این ستاره والیبال ایران به دلیل حال بد پدرش تا این حد به هم ریخته و اشک از چشمانش جاری شده است. با این حال پیگیری های ما نشان می دهد درست چند دقیقه قبل از آغاز دیدار سپاهان و مس رفسنجان به قائمی خبر داده شده که حال پدرش رو به وخامت است اما شرایط به گونه ای رقم خورده او با توجه به کمبود وقت در بازی حضور پیدا کرده و نتوانسته سریعاً خود را به گنبد برساند. در واقع بعد از پایان بازی بود که قائمی نتوانست طاقت بیاورد و با وضعیتی دردناک و چشمانی اشکبار روی زمین افتاد.

 

اما روز گذشته متاسفانه با خبر شدیم که فرهاد قائمی پدر خود را از دست داده است؛ اتفاق تلخ و دردناکی که قطعا پذیرش آن برای فرهاد قائمی کار دشواری محسوب می‌شود اما امیدواریم که او این چالش سخت را پشت سر بگذارد، هر چند که اصلا کار ساده ای نخواهد بود.


ورزش سه یک بار دیگر این ضایعه تلخ را به فرهاد قائمی تسلیت گفته و برای او و خانواده اش طلب صبر می کند.

دیدگاه‌ها