کد خبر : 1788637 | 07 آبان 1400 ساعت 19:29 | 41.5K بازدید | 1 دیدگاه

لوییز سوارز، فرشته نجات لوانته و مربی ایرانی (عکس)

شب گذشته تیم لوانته موفق شد یک امتیاز ارزشمند را از اتلتیکو مادرید بگیرد.

لوییز سوارز، فرشته نجات لوانته و مربی ایرانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در حالی به مصاف لوانته رفت که این تیم جهانیار محبی مربی ایرانی را در کادرفنی داشت و با سرمربی جدید به دنبال نتایج بهتر در لیگ اسپانیا بود.

 

در دقیقه ۱۲ این بازی ارسال یک توپ از سوی گریزمان با ضربه سر فیلیپه به خود این بازیکن برگشت تا گریزمان زننده اولین گل این بازی باشد‌.

 

پس از این گل لوانته حملاتی را انجام داد و سرانجام در دقیقه ۳۷ لوییز سوارز ستاره خط حمله اتلتیکو در حالی که بازیکن لوانته پشت به دروازه بود مرتکب خطایی پنالتی روی او شد تا انیس برادی وینگر اهل مقدونیه گل مساوی را بزند.

 

1659059

 

در نیمه دوم ارسال یک پاس عمقی با ماتئوس کونیا باعث شد تا او اولین گلش را با پیراهن اتلتیکو بزند و این تیم دوباره پیش بیفتد اما این پایان کار نبود.

 

در آخرین دقایق بازی داور با استفاده از وی ای آر یک پنالتی برای لوانته گرفت و دوباره انیس برادی با ضربه دقیق به گوشه دروازه بازی را به تساوی کشید.

 

این در حالی است که در دقیقه ۸۰ دیه گو سیمئونه به خاطر اعتراض به تصمیم داور از زمین اخراج شده بود.

 

1659061

 

در وقتهای اضافه بازیکنان لوانته در حال حمله بودند که داور به نشانه پایان بازی در سوتش دمید و همین موضوع باعث اعتراض روبر بازیکن لوانته شد و داور به او کارت زرد دوم را نشان داد.

 

با این نتیجه لوانته با شش امتیاز در رتبه نوزدهم باقی ماند. آنها دو بازی سرنوشت ساز با گرانادا و الاوس را پیش از فیفادی برگزار خواهند کرد.

 

1659062

 

1659060

 

 

دیدگاه‌ها