کد خبر : 1788668 | 07 آبان 1400 ساعت 22:27 | 33.1K بازدید | 12 دیدگاه

آلگری: اگر رونالدو زودتر می‌رفت شرایط فرق می‌کرد

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، معتقد است که جدایی زودتر کریستیانو رونالدو شرایط این تیم را تغییر می‌داد.

آلگری: اگر رونالدو زودتر می‌رفت شرایط فرق می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان یوونتوس در هفته‌های اخیر اظهارنظرهای متفاوتی را درباره دوران حضور کریستیانو رونالدو در این تیم مطرح کردند و جورجو کیه‌لینی نیز نسبت به زمان بازگشت او به منچستریونایتد واکنش نشان داده بود.

حالا به نظر می‌رسد که آلگری نیز نسبت به زمان جدایی این ستاره پرتغالی از یوونتوس اعتراض دارد و شرایط انتقال این بازیکن تاثیر زیادی روی عملکرد یووه در پنجره نقل و انتقالاتی داشته است.

این سرمربی ایتالیایی در گفتگو با DAZN اظهار داشت:« من یک چیز را یاد گرفتم. چیزهایی که گفته می‌شود و کارهایی که انجام می‌شود توسط همه افراد به اشکال مختلف تعبیر می‌شوند. من باور دارم که کیه‌لینی حرف‌های مثبتی درباره کریستیانو زد که بازیکنی فوق العاده است و هدایت او باعث افتخار من است. این در حالی است که من هدایت بازیکنان بسیاری را بر عهده داشته‌ام.»

 

1635660

 

او اضافه کرد:« طبیعی است که در روز 28 آگوست، سه روز پیش از پایان پنجره نقل و انتقالات، شما گزینه زیادی برای جانشینی این بازیکن ندارید. یووه توانست مویزه کین را به خدمت بگیرد که اقدام بسیار خبود، او بازیکنی است که گل‌های بسیار مهمی را به ثمر می‌رساند و من از عملکرد او راضی هستم.»

آلگری ادامه داد:« اگر او یک ماه زودتر از جمع ما جدا می‌شد، شاید باشگاه فرصت کافی را داشت که بتواند عملکرد متفاوتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته باشد. با این حال مشکل خاصی برای ما ایجاد نشد.»

کریستیانو رونالدو پس از 12 سال دوری از منچستریونایتد، تابستان امسال و با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو از یوونتوس جدا شده و بار دیگر به این تیم ملحق شد.

دیدگاه‌ها