کد خبر : 1788705 | 08 آبان 1400 ساعت 10:17 | 47K بازدید | 13 دیدگاه

طارمی علیه بیرانوند؛ سوژه جذاب پرتغالی ها

از هفته دهم لیگ برتر پرتغال امروز یک بازی جذاب بین دو تیم شهر پورتو برگزار می شود؛ پورتو و بواویشتا. این بازی تقابل دو بازیکن ایرانی هم هست.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در بازی قبلی تقابل با همشهری خود یعنی محمد محبی را در بازی با سانتاکلارا را تجربه کرده بود این بار رودرروی علیرضا بیرانوند قرار می گیرد. این دو در تیم ملی و پیش تر در پرسپولیس بارها و بارها در کنار هم بازی کرده اند. مهدی طارمی باید در این بازی تلاش کند تا دروازه او را باز کند و علیرضا بیرانوند هم ماموریت دارد ضربات مهدی طارمی را مهار کند و از همه مهمتر مراقب باشد روی او مرتکب خطای پنالتی در خروج ها نشود. به این خاطر که مهدی طارمی یک بازیکن قهار در گرفتن پنالتی از تیم حریف است. 

 

این بازی در حالی برگزار می شود که پورتو با 23 امتیاز تیم دوم جدول به حساب می آید و بواویشتا هم با 11 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. تقابل این دو بازیکن ایرانی در دربی شهر پورتو به سوژه رسانه های پرتغالی تبدیل شده و نشریه اوجوگو در آستانه این بازی تصویر دو بازیکن ایرانی را روی جلد منتشر کرده است. 

 

مهدی طارمی که در بازی با سانتاکلارا در چارچوب لیگ کاپ زننده تک گل تیمش بود در این بازی قول جبران به هواداران تیمش داده است. مهدی تا به اینجای کار زننده 7 گل برای تیمش در لیگ برتر پرتغال بوده و بهترین گلزن تیمش و لیگ برتر پرتغال تا به اینجای بازی ها بشمار می رود.

 

1659145

دیدگاه‌ها