کد خبر : 1788725 | 08 آبان 1400 ساعت 11:55 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

پیراهن لاتزیو به تن نتیجه دیکتاتور بزرگ ایتالیا

رومانو فلوریانی موسولینی، نتیجه دیکتاتور بزرگ ایتالیا، این فرصت را دارد که امروز با پیراهن لاتزیو به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، زندگی گاهی فرصت‌هایی را در اختیار هر فردی قرار می‌دهد و حالا به نظر می‌رسد که یکی از این فرصت‌ها در اختیار رومانو فلوریانی موسولینی قرار گرفته تا پیراهن لاتزیو را در دیدار امروز برابر هلاس ورونا به تن کند. 


حتی اگر این بازیکن 18 ساله مدعی شود که علاقه خاصی به سیاست ندارد اما خطوط موازی بین زندگی او و البته هواداران شدیدا راست‌گرای باشگاه لاتزیو غیرقابل انکار است. 


رومانو فلوریانو موسولینی که اولین قرارداد حرفه‌ای خود با باشگاه لاتزیو را در ماه مارس امضا کرد، پسر بنیتو موسولینی است که نوه دختری دیکتاتور بزرگ ایتالیا بوده است. او در فاصله سال‌های 1992 تا 2019 عضو پارلمان ایتالیا و پارلمان اروپا بود و بین دو حزب سیاسی سیلویو برلوسکونی و برونو گولنیش در رفت و آمد بود. 


الساندار همچنین خواهر ناتنی راکله موسولینی است که اخیرا پیروزی‌های قابل توجهی را در چندین انتخابات برای حزب راستگرای افراطی فراتلی دی ایتالیا به دست آورده است. 
لاتزیو تصمیم گرفته بازیکن جوانش را با نام فلوریانی ام معرفی کند و به نظر می‌رسد که او فاصله چندانی با حضور در ترکیب ثابت این باشگاه نداشته باشد. 

 

1659177


صدای فریادها و گریه میمون، سلام فاشیستی، بنرهای آوشویتس و حتی عکس‌هایی از آن فرانک نشانه‌های بسیاری از تمایلات هواداران لاتزیوست که در سال‌های اخیر بارها به نژادپرستی متهم شده‌اند. 


جنجال جدیدی که این هفته گریبانگیر این باشگاه شد، انتشار ویدیویی از ورزشگاه لاتزیو بود که در ان مردی با عقابی بسیار بزرگ (نماد باشگاه لاتزیو) دیده می‌شود که رو به هواداران سلام فاشیستی می‌داد و حاضران روی سکوها نیز در واکنش به او فریاد «دوچه! دوچه!» سر می‌داد (لقب موسولینی در دوران حکومتش بر ایتالیا).


الساندرا موسولینی، مادر رومانو فلوریانی، پیش از این از این اقدامات حمایت کرده و مدعی شده بود:« این استقبال رمی برای من بسیار خوشایند است!»
هواداران هلاس ورونا نیز دست‌کمی در این زمینه ندارند و پیش از این با تقلید صدای میمون در مقابله با ماریو بالوتلی، بازیکن سابق تیم ملی ایتالیا، در سال 2019 انتقادات زیادی را متوجه خود کردند. 


به نظر می‌رسد که اگر موسولینی کوچک در این بازی به میدان برود، دست‌های بسیاری در روی سکوها به یکدیگر فشرده خواهد شد که صرفا برای تشویق نیست.

دیدگاه‌ها