کد خبر : 1788847 | 08 آبان 1400 ساعت 19:05 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی حسین زاده و ناکامی در اولین گل فصل

امیرحسین حسین زاده بزرگترین موقعیت نیمه نخست دیدار استقلال و تراکتور را به دست آورد اما آن را از دست داد.

بدشانسی حسین زاده و ناکامی در اولین گل فصل

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و تراکتور در نیمه نخست موقعیت های چندانی نداشت و آبی ها در دو صحنه می توانستند دروازه حریف را باز کنند که در مورد اول واکنش خوب اخباری به روی شوت وریا مانع از گلزنی کاپیتان آبی ها شد و در صحنه دوم نیز حسین زاده قدر موقعیت طلایی اش را ندانست.

 

امیرحسین حسین زاده به عنوان اولین خرید تابستانی استقلال به این تیم پیوست. بازیکن جوانی که از سایپا آمد و کمتر کسی فکرش را می کرد که او خیلی زود به بازیکن ثابت تیم مجیدی تبدیل شود. اما او در جدال حساس برابر الهلال از ابتدا به میدان رفت و اتفاقا بهترین بازیکن تیمش نیز بود.

 

 

حسین زاده در دو بازی ابتدایی لیگ نیز در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت اما موفق به گلزنی نشد. فرهاد مجیدی امشب نیز به این بازیکن جوان اعتماد کرد و برابر تراکتور نیز او را از ابتدا به زمین فرستاد و این بازیکن می توانست در دقایق پایانی نیمه نخست به گل اول خود با پیراهن آبی ها برسد اما اینگونه نشد.

 

محمد دانشگر در دقیقه 41 با دیدی فوق العاده و پاسی دیدنی به گوشه محوطه جریمه، ، جعفر سلمانی را صاحب توپ کرد. این بازیکن نیز با سری بالا و یک ارسال زمینی به دهانه دروازه، امیرحسین حسین زاده را صاحب توپ کرد و این بازیکن در حالیکه مقابل دروازه صاحب بهترین بخت گلزنی آبی ها در نیمه اول شده بود، نتوانست ضربه خوبی را به توپ وارد کند و شوت این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

بازیکنان استقلال و خود حسین زاده نیز با بهت و حیرت باور نداشتند که این توپ از دست رفت اما بازیکن جوان آبی ها بهترین موقعیت تیمش را در نیمه نخست از دست داد و امیدوار است تا در ادامه بتواند طلسم ناکامی در گلزنی برای استقلال را بشکند.

دیدگاه‌ها