کد خبر : 1788990 | 09 آبان 1400 ساعت 09:55 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

دوستی: در بازی‌های آسیایی روی سکو‌ می‌رویم

تیرانداز کشورمان در اهداف پروازی گفت: با توجه به پشتوانه خوبی که در فدراسیون داریم و حمایت‌های دادگر قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو باشیم.

دوستی: در بازی‌های آسیایی روی سکو‌ می‌رویم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، علی دوستی در پایان نیم‌فصل اول لیگ برتر تیراندازی به اهداف پروازی اظهار داشت: از 75 توانستم رکورد 73 بزنم. البته می‌توانستم رکورد 75  و رکورد بهتری بزنم ولی دو بشقاب را از دست دادم.‌ سال گذشته نیز در مسابقه آخر همین رکورد را زدم و انشالله در مسابقات بعد آن را تکرار می‌کنم. اگر این رکورد را در مسابقات جهانی بزنم قطعا در فینال هستم.



وی در ادامه افزود: با توجه به پشتوانه خوبی که در فدراسیون داریم و حمایت‌های دادگر، رئیس فدراسیون تیراندازی از اهداف پروازی، قول می‌دهم در بازی‌های آسیایی در اهداف پروازی روی سکو باشیم. اردوها به زودی آغاز می‌شود و امیدوارم با کسب مدال پاسخگوی حمایت ‌های رئیس فدراسیون باشیم.

تیرانداز کشورمان در اهداف پروازی در خصوص لزوم حمایت از این رشته توسط مسئولین ورزش کشور تصریح کرد: سه سال است از مسابقات جهانی قطر برگشتیم اما یک روز هم اردو نداشتیم و این خیلی بد است. رقبای ما هر روز تمرین دارند اما ما یک سال است در خانه هستیم و به کارهای روزانه خود می‌رسیم و این جای تاسف دارد. اما خبر خوب این است که اردوها به زودی شروع می‌شود و امیدوارم به سطح خوبی از آمادگی برسیم و به سکوی بازی‌های آسیایی دست پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها