کد خبر : 1789031 | 09 آبان 1400 ساعت 12:30 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

موضع‌گیری تند مدیر سابق شهرخودرو علیه حمیداوی

وطن‌خواه می‌گوید که فرهاد حمیداوی با اظهارات دروغین در برنامه فوتبال برتر حضور یافت.

موضع‌گیری تند مدیر سابق شهرخودرو علیه حمیداوی

به گزارش ورزش سه، جواد وطن‌خواه مدیرعامل پیشین باشگاه شهرخودرو خطاب به فرهاد حمیداوی مالک این باشگاه می‌گوید: آقایان به جای فرافکنی به فکر پرداخت حق‌الناس باشند.

 

حمیداوی در این گفتگو با موضع گیری علیه هیئت فوتبال، اظهار داشت که رییس هیئت حتی نمی‌داند که آفساید در فوتبال چیست. او در بخش دیگری گفته بود که خودش باعث شده اصولی رییس هیئت فوتبال مشهد شود.

 

جواد وطنخواه همچنین در مورد این صحبت ها عنوان کرد: متاسفانه اظهارات آقای حمیداوی در برنامه فوتبال برتر همه دروغ بود و نمی‌دانم چطور یک فرد با چنین پرونده اقتصادی می‌تواند باز هم دروغ‌های به این واضحی بگوید.

 

وی در مورد اینکه آیا حمیداوی نقشی در رسیدن اصولی به این پست داشته، توضیح داد: در جریان انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی بنده مدیرعامل باشگاه پدیده بودم و حتی در مجمع انتخاباتی حضور داشتم و هیچ برنامه‌ای از سوی باشگاه پدیده برای آقای اصولی برگزار نشد و البته نباید از گفتن چنین خلافه‌گویی‌هایی از آقای حمیداوی تعجب کرد زیرا دفعه اول ایشان نیست و قطعا دفعه آخر هم نخواهد بود.

 

وطنخواه خاطرنشان کرد: دروغ آقای حمیداوی در مورد مجمع انتخابی فدراسیون فوتبال بسیار خنده‌دار تر بود چراکه همه به یاد دارند ایشان در آن مقطع اصلا مخفی بود و حتی این حقیر  بلیت پرواز به تهران را تهیه کرده بودم اما به یک باره ایشان پیدایش شد و با لابی توانست در مجمع حضور پیدا کند.

 

مدیرعامل سابق این باشگاه مشهدی درباره اوضاع شهرخودرو گفت: متاسفانه نماینده استان خراسان رضوی شرایط خوبی ندارد ولی آقایان به جای حل مشکلات و باز شدن پنجره نقل و انتقالات، مصاحبه‌های دروغ می‌کنند.

دیدگاه‌ها