کد خبر : 1789070 | 09 آبان 1400 ساعت 14:47 | 46K بازدید | 19 دیدگاه

بیرانوند شبیه گلری که 4 گل خورد نبود (عکس)

علیرضا بیرانوند در بازی روز گذشته با وجود دریافت چهار گل، سیوهای خوبی هم داشت.

بیرانوند شبیه گلری که 4 گل خورد نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند در آستانه شروع دوباره فیفا دی و دو بازی حساس تیم ملی مقابل لبنان و سوریه توانست در ترکیب اصلی تیم باشگاهی اش حضور پیدا کرده و 4 بازی متوالی انجام دهد.

 

او در بازی هفته نهم لیگ برتر پرتغال توانست اولین کلین شیت خود برای بوآویشتا را مقابل بلننسس انجام داده و با روحیه ای بالا خود را آماده تقابل حساس با پورتو و مهدی طارمی کند.

بیرانوند که در سه بازی لیگ و یک بازی جام حذفی درون دروازه بوآویشتا حضور داشت، پنجمین بازی متوالی اش را روز گذشته مقابل پورتو انجام داد؛ جایی که یاران طارمی یک بار دیگر قدرتمندانه ظاهر شده و با کسب پیروزی 4 بر یک، به مسیر خود ادامه دادند.

 

قطعا در تیمی که 4 گل خورده نمی توان از دروازه بان خیلی صحبت کرد اما علیرضا بیرانوند در بازی با پورتو با وجود دریافت 4 گل، چند بار هم توانست دروازه بوآویشتا را در آستانه باز شدن نجات دهد. او در طول این بازی 4 سیو قابل توجه داشت که دو مورد آن را در ابتدای بازی شاهد بودیم. البته دروازه بان ایرانی بوآویشتا در شرایطی این 4 گل را در بازی با پورتو دریافت کرد که 2 مورد آن در شرایط تک به تک به ثمر رسید و روی دو گل دیگر نیز ضعف در یارگیری مدافعان تیمش کاملا مشهود بود.

 

1659744

 

1659743

 

1659745

 

پورتو بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقایق ابتدایی از چپ و راست حمله می کرد تا به گل زودهنگام برسد. در همین دقایق بود که علیرضا بیرانوند دو بار توانست ضربات سنگین دیاز، کاپیتان پورتو را مهار کند. او یک بار شوت سنگین دیاز در داخل محوطه جریمه را به زیبایی مهار کرد و یک بار هم شوت از پشت محوطه جریمه کاپیتان حریف را طی دو مرحله در اختیار گرفت. یکی دیگر از حرکات قابل توجه بیرانوند در بازی با پورتو قطع کردن پاس در عرض تونی بود که اگر تاثیر اندک او نبود، توپ در دهانه دروازه توسط بازیکن پورتو که منتظر بود، به گل پنجم این تیم بدل می شد.

 

دیدگاه‌ها