کد خبر : 1789148 | 09 آبان 1400 ساعت 20:23 | 59.1K بازدید | 7 دیدگاه

رویای من مربیگری در رئال مادرید است

گوتی، اسطوره باشگاه رئال‌مادرید، ضمن ابراز امیدواری برای مربیگری در این تیم، به احتمال حضورش در لیگ ترکیه نیز واکنش نشان داد.

رویای من مربیگری در رئال مادرید است

به گزارش "ورزش سه"، همچنان انتظارها در مورد گوتی به پایان نرسیده و او فعلا هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است. او طی چند روز پیش فاش کرده بود که پیشنهادی از لیگ ترکیه دریافت کرده است. از طرف دیگر باشگاه کاسیم پاشا در این کشور به دنبال یک سرمربی است و گفته می شود که اسطوره باشگاه رئال مادرید اصلی‌ترین گزینه آنها محسوب می‌شود.

 

گوتی که در دوران بازی خود در بشیکتاش حضور داشت و بعدها به عنوان مربی نیز در این تیم فعالیت کرد درباره احتمال بازگشت به لیگ ترکیه گفت: "همسرم هر هفته به من یادآوری می کند که استانبول بهترین شهر برای زندگی است. امیدوارم به زودی برگردم. رویای من مربیگری رئال مادرید است، اما اگر پیشنهاد یا فرصتی از ترکیه بیاید، چرا که نه؟ من می خواهم مربی تیمی باشم. اما نمی توانم مربی فنرباغچه یا گالاتاسرای باشم. اگر پیشنهادی از سوی آنها باشد، آن را رد می کنم."

 

 

1539696

 

 

گوتی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تحلیل وضعیت کنونی بشیکتاش در لیگ ترکیه و لیگ قهرمانان اروپا پرداخت و گفت: " در لیگ قهرمانان همه چیز طبق برنامه پیش نمی رود اما من فکر می کنم بشیکتاش در حال حاضر مدعی لیگ ترکیه است. بشیکتاش قوی ترین تیم از نظر ترکیب است. فکر می کنم آنها قهرمان خواهند شد."

دیدگاه‌ها