کد خبر : 1789170 | 09 آبان 1400 ساعت 22:15 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

مهرداد سراجی در گفتگو با خبرنگاران؛

امیدوارم تصمیم درستی برای فوتسال گرفته شود

مدیرعامل باشگاه سایپا تلویحا پایان کار خود در کمیته فوتسال را به صورت رسمی اعلام کرد.

امیدوارم تصمیم درستی برای فوتسال گرفته شود

به گزارش "ورزش سه" مهرداد سراجی که پیش از جام جهانی 2021 لیتوانی از سمت سرپرستی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کناره‌گیری کرده بود، امروز در حاشیه برگزاری دیدار تیم‌های سایپا تهران و مس کرمان، از اهالی فوتسال به صورت تلویحی خداحافظی کرد و درباره استعفای خود نکاتی را به زبان آورد.

 

مدیرعامل سایپا در واکنش به استعفایش از سرپرستی ریاست کمیته فوتسال گفت: قرار شد که درباره این مسئله صحبت نکنم، من از کمیته فوتسال استعفا دادم، البته استعفای من در هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال مطرح نشده و در حال حاضر کسی به عنوان رئیس کمیته فوتسال هم منصوب نشده است.

 

سراجی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره استعفا از کمیته فوتسال گفت: من اینجا می‌خواهم از جامعه فوتسال تشکر کنم که در آن دورانی که من در فوتسال بودم، ارتباطات خوبی با پیشکسوتان و بدنه‌ی فوتسال و باشگاه‌ها داشتم و کماکان با این دوستان در ارتباط هستم. به شخصه به فوتسال خیلی علاقه‌مند هستم و به عنوان یک رشته پرطرفدار می‌تواند به عنوان رشته اول در کشورمان مطرح شود، امیدوارم که در آینده تصمیم درستی برای کمیته فوتسال گرفته شود.

 

صحبت‌های سراجی امروز در حالی مطرح شد که شنیده می‌شود از سوی رئیس فدراسیون و سایر اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت هایی در مورد بازگشت این چهره در راس کمیته فوتسال مطرح شده است.

دیدگاه‌ها