کد خبر : 1789293 | 10 آبان 1400 ساعت 14:12 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیریت و کادرفنی تلاش زیادی برای موفقیت انجام می‌دهند

بابایی: پیکان با ترکیب جوان به دنبال بهترین‌ها است

هافبک پیکان تهران می‌گوید تیمش در فصل جاری لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بابایی: پیکان با ترکیب جوان به دنبال بهترین‌ها است

اسماعیل بابایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پیکان تهران در لیگ برتر بیست و یکم بیان کرد: خوشبختانه تیم ما شرایط خوبی دارد. در دو بازی ابتدایی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم 4 امتیاز بگیریم. اگر در بازی با نفت دقت می‌کردیم می‌توانستیم آن مسابقه را نیز پیروز شویم و  دو برد به دست بیاوریم. با این حال این دو بازی را فراموش کردیم و به دنبال آن هستیم تا در آینده نیز روند روبه رشد خود را ادامه بدهیم و نتایج خوبی بگیریم.


او با اشاره به معوقه شدن دیدار با ذوب‌آهن و تاثیر این موضوع در شرایط پیکان خاطرنشان کرد:‌به هر حال هردو تیم در تیم امید بازیکن داشتند و طبیعی است که کادرفنی بخواهند همه نفرات شان را در اختیار داشته باشند. ما در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و از نظر فنی شرایط مطلوبی داریم. برای دیدار با تراکتور آماده می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم در این دیدار نیز نتیجه خوبی بگیریم و با دست پر تبریز را ترک کنیم.


هافبک پیکان با اشاره به جوانی تیمش در مسابقات تاکید کرد: استراتژی باشگاه پیکان اینگونه است که به بازیکنان جوان اهمیت ویژه ای می‌دهد. این باشگاه آکادمی قدرتمندی دارد و به رشد فوتبالیست های جوان کمک می‌کند. خود من از آکادمی پیکان بالا آمدم و خوشحالم که در این تیم حضور دارم. خوشبختانه آقای مجتبی حسینی نیز توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد و امسال این مساله را نشان داده‌اند. انشاالله بتوانیم با همین ترکیب جوان و با استفاده از تجربه چند بازیکن مان روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم و نتایج مطلوبی بگیریم.

 

1660050

 


بابایی درباره بازی با تراکتور در تاکید کرد: تراکتور تیم بزرگی است و با وجود مشکلاتی که داشته اما قدرتمند هستند و از کادرفنی خوب استفاده می‌کنند. با این حال ما برای برد به زمین می‌رویم و امیدوارم به هدفی که داریم،‌برسیم.


وی در پاسخ به این پرسش که هدف گذاری پیکان در فصل جاری چیست، گفت: ما مجموعه بسیار خوبی هستیم. خوشبختانه در پیکان همه چیز سرجای خودش است. مدیریت باشگاه از لحاظ پشتیبانی و امکانات شرایط خوبی را فراهم کرده و در بحث فنی نیز آقای حسینی و همکاران شان شبانه‌روزی تلاش می‌کنند. بازیکنان نیز هرچه درتوان دارند می‌گذارند تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم. ما امسال می‌توانیم بهتر از سال قبل نتیجه بگیریم و امیدوارم بدشانس نباشیم و روزهای خوبی را داشته باشیم. شک ندارم تیم ما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها