کد خبر : 1789335 | 10 آبان 1400 ساعت 18:11 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

صعود 8 تیم به مرحله سوم نهایی شد؛

حذف زودهنگام سپیدرود از جام حذفی

8 تیم صعودکننده به مرحله سوم رقابت‌های جام حذفی امروز مشخص شد.

حذف زودهنگام سپیدرود از جام حذفی

به گزارش "ورزش سه" در ادامه فصل جدید جام حذفی فوتبال ایران، عصر امروز 8 مسابقه در مرحله دوم رقابت‌ها برگزار شد که نتایج جالب‌توجهی در آن به ثبت رسید.

 

تیم لیگ دسته دومی سپیدرود رشت در اهواز به مصاف تیم دوکوهه اندیمشک رفت که شاگردان حسن اشجاری غافلگیر شدند و پس از تساوی در وقت قانونی و اوقات اضافی، در ضربات پنالتی 4-1 بازی را به حریف خود واگذار کردند تا حذفی زودهنگام از این رقابت‌ها را تجربه کنند.

 

تیم فوتبال پیام خراسان که مجدداً پس از قریب به یک دهه دوری از فوتبال، تاسیس شده و در فصل جدید لیگ دو حضور خواهد داشت، در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد در وقت قانونی و اضافی به تساوی 2-2 مقابل تیم بنتوحسام مهر فارس رضایت داد اما در ضربات پنالتی آن‌ها هم مغلوب شدند تا تیم گمنام شیرازی راهی مرحله بعدی جام حذفی شود.

 

شاگردان محسن بنگر در تیم شهرداری نوشهر هم صعودی بدون دردسر به مرحله بعدی جام حذفی داشتند، چرا که آن‌ها به دلیل مشکلات قراردادی تیم عقاب تهران، از سوی ناظر مسابقه برنده دیدار اعلام شدند و به جای انجام مسابقه رسمی، یک دیدار تدارکاتی را در تهران مقابل عقاب برگزار کردند که اتفاق عجیب و جالب‌توجهی بود.

 

نود ارومیه، ون پارس نقش جهان، جواهری منصور آبیک و سیمان شاهرود دیگر تیم‌های صعود کننده به مرحله سوم جام حذفی بودند.

 

گفتنی است که فردا با انجام تقابل تیم‌های اسپاد الوند تهران-گل ریحان البرز و خلیج فارس ماهشهر-مس نوین کرمان پرونده مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی بسته خواهد شد.

دیدگاه‌ها