کد خبر : 1789336 | 10 آبان 1400 ساعت 18:37 | 44.5K بازدید | 8 دیدگاه

زیزو در یک مصاحبه فاش ساخت

بزرگ‌ترین حسرت زیدان، رویایی که هرگز به آن نرسید

زین الدین زیدان همیشه آرزو داشت روزی با پیراهن باشگاه مارسی در میدان حاضر باشد.

بزرگ‌ترین حسرت زیدان، رویایی که هرگز به آن نرسید

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان اسطوره فرانسوی فوتبال، متولد شهر مارسی است ولی هرگز برای تیم این شهر به میدان نرفت. او در آکادمی سنت اتین رشد کرد و سپس بین سال های 1989 تا 1992 برای کان به میدان رفت. زیزو بعد از کان به بوردو رفت و پس از 4 فصل بازی برای این تیم راهی یوونتوس شد. او 5 سال پایانی فوتبالش را نیز در رئال مادرید سپری کرد. به این ترتیب زیدان نتوانست به رویای بازی با مارسی برسد.

 

 

1660105

 

 

زیدان که پس از استعفا از هدایت رئال این روزها به دور از فوتبال است، در جدیدترین مصاحبه خود گفت:« همه می دانند که من هوادار مارسی هستم. خیلی جوان بودم که از مارسی رفتم و فرصت نشد خیلی زندگی در این شهر را تجربه کنم ولی عاشق تیم فوتبال مارسی هستم و تا آخر عمر، دوست‌دار این باشگاه.

تا 17 سالگی برای تماشای بازی های مارسی به ورزشگاه می رفتم و به خودم می گفتم چرا که نه؟ بالاخره یک روز برای مارسی بازی خواهم کرد اما به دلایل مختلف، هرگز این اتفاق رخ نداد.»

 

 

1660103

 

 

زیدان ادامه داد:« یادم است در اولین سال فوتبال حرفه ای ام و در 10 دقیقه پایانی بازی کان و مارسی وارد زمین شدم. مربی مارسی فرانتس بکن بائر بود و تیم قدرتمندی بودند. بازی در ورزشگاه مارسی بود و 1-0 پیروز شدیم. هرچند مارسی بازنده شد و شکست این تیم همیشه برایم سخت است ولی آن روز برایم به یادماندنی و فوق العاده بود. هرگز نیز فراموشش نخواهم کرد. در آن بازی داوید بتونی دستیار فعلی ام نیز حضور داشت و یادم است که چقدر خوشحال بودیم و می گفتیم باید نهایت لذت را در زمین ببریم. عجب روز فوق العاده ای بود.»

 

 

دیدگاه‌ها