کد خبر : 1789344 | 10 آبان 1400 ساعت 18:59 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

باید ذهنیت مناسبی داشته باشیم؛

دانیلو: کسی به تصمیم آلگری اعتراضی نکرد

دانیلو، مدافع برزیلی یوونتوس مدعی شد فرصت خوبی ایجاد شده تا شرایط بازیکنان این تیم بهتر از قبل شود.

دانیلو: کسی به تصمیم آلگری اعتراضی نکرد

به گزارش "ورزش سه"، دو شکسست متوالی مقابل ساسولو و ورونا باعث شد مکس آلگری تصمیم بگیرد بازیکنان یوونتوس را تا روز شنبه در اردو نگه دارد. این تیم فردا شب در رقابت های لیگ قهرمانان مقابل زنیت صف آرایی خواهد کرد و دانیلو، مدافع کناری بیانکونری در نشست خبری پیش از این دیدار فاش کرد هیچ کدام از بازیکنان تیم به تصمیم مکس آلگری اعتراضی نداشتند.

 

دانیلو گفت: "همه ما شرایط فعلی درک می کنیم، اما باید مدتی زمان سپری شود تا متوجه شویم دقیقا چه اتفاقی دارد در حال رخ دادن است. مسابقه مقابل زنیت در زمان مناسبی برگزار می شود، اما بازی سختی پیش روی یوونتوس خواهد بود و ما به بهترین شکل ممکن با حریف خود روبرو شویم. تیمی متحد یوده و همه ما روی اهداف یکسانی متمرکز هستیم. برای پیروزی در مسابقه فردا باید ذهنیت مناسبی داشته باشیم.

 

1660109

 

تصمیم مکس آلگری برای ماندن در اردو تا شنبه؟ ما مجبوریم خانواده خود را ترک کنیم و می دانیم که در چه شرایطی قرار داریم. ما می‌خواهیم خوب کار کرده و پیشرفت کنیم، زیرا می‌دانیم که چنین چیزی در این شرایط لازم است. به همین دلیل که وقتی به ما اطلاع دادند که باید در اردو بمانیم، هیچ‌کس چیزی نگفت و اعتراض نکرد.

 

ما قبل از دیدار مقابل اینتر در چهار بازی گل نخورده بودیم و این بدان معناست که عزم مناسبی را برای کسب پیروزی داشتیم. ما باید با هم دویده ، دفاع کرده و حمله کنیم و جوری در میدان حاضر شویم که انگار هر مسابقه یک فینال است. هنگام بروز تغییرات شرایط همیشه سخت است و فهم اوضاع جدید همیشه زمان می برد، اما ما باید مشکلات خود را حل کنیم."

دیدگاه‌ها