کد خبر : 1789447 | 11 آبان 1400 ساعت 08:38 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

ملی‌پوش سامبو: نمی‌دانم به مسابقات جهانی می‌روم یا نه

نایب قهرمان مسابقات قهرمانی آسیا۲۰۲۱ سامبو گفت: با وجود این که مسابقات قهرمانی جهان سامبو اواخر آبان در ازبکستان برگزار می شود، هنوز نمی دانم در این مسابقات شرکت می کنم یا خیر؟

ملی‌پوش سامبو: نمی‌دانم به مسابقات جهانی می‌روم یا نه

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا سعیدی مدنی اظهار کرد: با وجود این که مسابقات قهرمانی جهان سامبو ۲۳ آبان در ازبکستان برگزار می شود، هنوز فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی به من اعلام نکرده که در این مسابقات شرکت خواهم کرد یا خیر؟

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر آماده شرکت در این مسابقات هستید، گفت: من در وزن ۸۸ کیلوگرم خود را برای کسب مدال در این مسابقات آماده کرده ام و هر روز نیز تمرینات خود را به صورت شخصی در شرایط سخت کرونایی پیگیری می کنم، تنها مشکلی که وجود دارد این است که هنوز نمی دانم به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شوم یا خیر؟

 

وی افزود: البته تا جایی که می دانم فدراسیون برای اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی جهان سامبو مشکل مالی دارد و به همین خاطر هنوز وضعیت اعزام ورزشکاران به این مسابقات مشخص نیست.

این رزمی کار سامبو خاطرنشان کرد: با وجود این که ۶ ماه از مسابقات قهرمانی آسیا سامبو در ازبکستان سپری می شود و من در این رقابتها موفق به کسب مدال نقره شدم، فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی نه تنها تجلیلی از من نکردند حتی یک بار هم سراغی از من نگرفتند تا ببینند در چه شرایط آمادگی قرار دارم و من تنها از طریق انجمن سامبو کارهای خود را پیگیری می کنم.

 

وی افزود: با وجود این که برای قهرمانی جهان به سختی تمرین کرده ام و امید زیادی برای کسب مدال دارم، اما هنوز در بلاتکلیفی قرار دارم که عازم این مسابقات می شوم یا خیر؟

مدنی در پایان همچنین از حمایت های باشگاه خانه جودو ملک با مربیگری استاد حامد ملک محمدی و داوود بختیاری و مهرداد عقیلی (مربیان بدنساز) تشکر کرد.

دیدگاه‌ها