کد خبر : 1789493 | 11 آبان 1400 ساعت 12:06 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

کامرانی‌فر: نام «شهر خودرو» برای ما رسمیت دارد

ارکان قضایی پدیده را به تاریخ سپردند

دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به حواشی ایجاد شده درباره نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر واکنش داشت.

ارکان قضایی پدیده را به تاریخ سپردند 

به گزارش "ورزش سه" شب گذشته و در بخشی از گفتگوی حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال با محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر، میثاقی از کامرانی‌فر درخواست کرد تا به صورت شفاف درباره نام تیم مشهدی پاسخی را ارائه کند تا اگر این برنامه بخواهد آیتمی را درباره این تیم پخش کند، بداند از نام «پدیده» باید برای نماینده فوتبال خراسان رضوی استفاده کند یا «شهر خودرو».

 

کامرانی‌فر در پاسخ به میثاقی گفت: متاسفانه این هم یکی از مواردی است که در فوتبال ما وجود دارد و راجع به این مسئله و بحث مالکیت باشگاه‌ها، خارج از فدراسیون فوتبال تصمیم‌گیری می‌شود و به هر حال از آن دسته مواردی است که ارکان قضایی خارج از فدراسیون می‌توانند درباره آن تصمیم بگیرند.

 

وی افزود: ما هم منتظر هستیم تا زودتر تصمیم‌گیری‌ها در این‌باره انجام شود، این مسئله دست فدراسیون فوتبال نیست و در اختیار ارکان قضایی است که مالکیت باشگاه و نام باشگاه را اعلام کنند.

 

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره نام اعلامی به فدراسیون توضیح داد: فکر می‌کنم نامه دیگری هم چند روز قبل آمده، به نام شهر خودرو اسم تیم مشهدی آمده است و من نامه‌ای که دیدم در آن نام تیم شهر خودرو نوشته شده بود؛ همان ارکان قضایی به ما نامه زدند که باید نام تیم شهر خودرو باشد.

دیدگاه‌ها