کد خبر : 1789531 | 11 آبان 1400 ساعت 13:58 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مربی امارات دست به دامن بازیکنان مسن شد!

برت فان مارویک سرمربی هلندی امارات تصمیم گرفته است تا از دو بازیکن پا به سن گذاشته دعوت کند.

مربی امارات دست به دامن بازیکنان مسن شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات وضعیت خوبی در جدول رده بندی مرحله مقدماتی جام جهانی ندارد. آنها باید در تاریخ 20 آبان به مصاف کره جنوبی بروند و سپس راهی لبنان شده تا با این تیم روبرو شوند. دو دیدار سخت و دشوار که در انتظار اماراتی هاست و شاید به همین دلیل است که مربی هلندی از بازیکنان مسن دعوت به عمل آورده است.

 

برت فان مارویک سرمربی تیم ملی امارات اسامی 28 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی این کشور اعلام کرده که مهمترین تغییرات در این لیست، دعوت از اسماعیل مطر بازیکن 38 ساله و مسن الوحده است. در واقع فان مارویک که تا آستانه اخراج از تیم ملی امارات نیز پیش رفت، خوب می داند که عدم کسب نتیجه مطلوب برابر کره جنوبی و لبنان به منزله اخراج قطعی او خواهد بود و به همین دلیل تصمیم گرفته تا از تجربه بازیکنان قدیمی اماراتی بهره بگیرد.

او علاوه بر اسماعیل مطر، تصمیم گرفته تا مهند العنزی بازیکن 36 ساله تیم الاتحاد الکلبا را نیز به اردوی تیم ملی فراخواند تا بدین ترتیب وزن تیمش را از لحاظ تجربه بالا ببرد. باید دید در دو دیدار مهم و حیاتی امارات برابر کره جنوبی و لبنان، این بازیکنان می توانند عصای دست فان مارویک باشند یا خیر.

 

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امارات به این شرح است:
علی خصیف، عادل الحوسنی، محمد الشامسی، خالد عیسى، بندر الاحبابی، عبد العزیز هیکل، محمد العطاس، سالم سلطان، ولید عباس، أحمد راشد، محمد برغش، الحسن صالح، علی سالمین، ماجد راشد، یحیى نادر، عبد الله رمضان، عبدالله حمد، محمد عباس، طحنون الزعابی، فابیو لیما، محمد جمعة، حارب عبدالله، کایو کانیدو، خلیل الحمادی، علی مبخوت و سباستین تاگلیابوئه.

 

1660338

دیدگاه‌ها