کد خبر : 1789540 | 11 آبان 1400 ساعت 14:58 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ آمریکا برایم کوچک است

رد پیشنهاد از MLS؛ ستاره اینتر پا پس نمی‌کشد

الکسیس سانچز قصد تسلیم شدن ندارد و معتقد است همچنان می تواند در سطح اول فوتبال اروپا خوش بدرخشد.

رد پیشنهاد از MLS؛ ستاره اینتر پا پس نمی‌کشد

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش بود که الکسیس سانچز پس از دورانی ناموفق در منچستریونایتد به اینتر قرض داده شد. ستاره شیلیایی در اینتر احیا شد و در نهایت باشگاه ایتالیایی تصمیم گرفت تا بند خرید دائمی او را فعال کند و به این ترتیب سانچز که زمانی برای اودینزه بازی می کرد، به فوتبال ایتالیا بازگشت.

 

 

1578726

 

 

سانچز فصل گذشته در 30 بازی سری آ برای اینتر به میدان رفت، هفت گل زد و هفت پاس گل نیز داد و البته در یکی دو مقطع نیز به دلیل مصدومیت نتوانست بازی کند. او یکی از عوامل قهرمانی اینتر بود و هرچند درخشش لائوتارو و روملو لوکاکو را نداشت ولی سیمونه اینزاگی مربی جدید اینتر از سران باشگاه درخواست حفظ او را کرد.

سانچز اما در تیم اینزاگی به اندازه کافی بازی نمی کند و اینتر در نظر دارد که راه خروج را به رویش در ژانویه باز کند. دستمزد بالای این بازیکن هم مشکل ساز است و به سختی تیمی حاضر به پرداخت این دستمزد می شود مگر این که نراتزوری ها بخشی از آن را تقبل کنند.

 

امروز سایت اف سی اینتر نیوز ایتالیا اعلام کرد که سانچز از یکی از باشگاه‌های لیگ MLS آمریکا پیشنهادی دارد که آن را رد کرده، چرا که معتقد است هنوز توانایی تأثیرگذاری در فوتبال اروپا را دارد.

 

 

1518575

 

 

سانچز در بازی هفته قبل اینتر مقابل امپولی در ترکیب اصلی قرار گرفت و یک پاس گل هم داد. او اما یکشنبه شب در مصاف با اودینزه تنها در 25 دقیقه پایانی به میدان رفت.

ستاره 32 ساله از کم بودن زمان حضورش در ترکیب اصلی اینتر ناراضی است اما در عین حال او معتقد است برای به پایان رساندن حرفه‌اش در یک لیگ کوچک زود است.

 او در 78 بازی رسمی‌اش برای نراتزوری در تمامی رقابت ها 11 گل زده و 20 پاس گل داده است.

دیدگاه‌ها