کد خبر : 1789555 | 11 آبان 1400 ساعت 16:24 | 20.6K بازدید | 9 دیدگاه

نباید فلسفه مربیان را قضاوت کرد

سیمئونه: کلوپ را نمی‌شناسم، اهل تظاهر کردن نیستم

دیه گو سیمئونه بازهم به یورگن کلوپ کنایه زد و گفت که درست نیست سبک بازی تیم های دیگر زیر سوال برده شود. کلوپ دو سال پیش بازی دفاعی اتلتیکو را مورد انتقاد قرار داده بود.

سیمئونه: کلوپ را نمی‌شناسم، اهل تظاهر کردن نیستم

به گزارش "ورزش سه"، فردا در آنفیلد لیورپول در هفته چهارم لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکومادرید است. دو هفته پیش اتلتیکو در خانه با نتیجه 2-3 مغلوب قرمزها شد در حالی که توانسته بود بازی 0-2 باخته را به تساوی بکشاند اما اخراج آنتوان گریزمان کار دست این تیم داد.

لیورپول صدرنشین گروه است و اتلتیکو با 4 امتیاز اختلاف در رده دوم ایستاده است.

 

 

1660373

 

 

دیه گو سیمئونه در نشست خبری این بازی گفت:« سه بازی پیش رو برای تعیین شانس صعود به دور بعد بسیار مهم هستند. در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست. تیمی که الان اول است شاید در انتها به رده سوم سقوط کند و برعکس. هر تیمی روش خود را برای مبارزه دارد و هر سه تیم دیگر گروه به یک اندازه برای ما مهم هستند.

به دنبال انتقام از لیورپول نیستیم. در فوتبال چیزی به نام انتقام نداریم. لیورپول تیمی بزرگ با هوادارانی پرشور است که سبک بازی خاص خود را دارد. در بازی رفت دو گل خوردیم و سپس به بازی برگشتیم ولی در نهایت نتوانستیم مانع شکست شویم. بازی فردا متفاوت است و فرصتی جدید برای شکست حریف خواهیم داشت. دو سال پیش در آنفیلد برنده شدیم و به دنبال تکرارش هستیم. دیداری که تاریخی شد و در ذهن هواداران برای همیشه باقی می ماند.»

 

 

1656156

 

 

دست ندادن با یورگن کلوپ:« در انتهای بازی رفت توضیح دادم که من هرگز پس از پایان یک مسابقه با مربی حریف دست نمی دهم و مستقیما به رختکن می روم. می دانم در انگلیس دست دادن مربیان یک حرکت اخلاقی است ولی من از تظاهر خوشم نمی آید. در مورد شخص کلوپ حرف خاصی ندارم چون چندان نمی شناسمش ولی به عنوان یک مربی کار بزرگی در تیم هایش انجام داده و کاملا قابل احترام است. من هرگز در مورد سبک بازی تیم های دیگر اظهارنظر نمی کنم و قضاوت شان نخواهم کرد. فلسفه خاص خودم را دارم و معتقدم مربیان همه باید به این مساله احترام بگذارند. این کد اخلاقی من است.»

 

غایبان:« آنتوان گریزمان، توماس لمار، ساویچ و مارکوس یورنته با ما نخواهند بود ولی مطمئن باشید بهترین تیم را روانه میدان خواهم کرد.»

 

دیدگاه‌ها