کد خبر : 1789567 | 11 آبان 1400 ساعت 16:37 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

یوونتوس – زنیت؛ ساعت 23:30

رویاپردازی زنیت با سردار

یوونتوس صدرنشین گروه H لیگ قهرمانان است و حداکثر امتیازات را گرفته است. آنها می‌خواهند زنیت سن‌پترزبورگ را بار دیگر شکست دهند.

رویاپردازی زنیت با سردار

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی ، یوونتوس در اروپا عالی بوده اما در سری آ دچار مشکل است. زنیت هم صدرنشین لیگ روسیه است اما در دیدار اخیر خود برابر یوونتوس شکست خورد.


یووه در میانه جدول سری آ قرار دارد اما در لیگ قهرمانان حتی یک گل هم دریافت نکرده است. آنها می‌خواهند با یک پیروزی خانگی مقابل زنیت به دور بعد راه یابند. در بازی قبلی دو تیم، دژان کولوسفسکی با ضربه سر، دروازه زنیت را در دقایق پایانی باز و یووه را پیروز کرد.


یووه سه امتیاز بیشتر از چلسی در این گروه کسب کرده است و زنیت هم تنها سه امتیاز دارد. مالمو هم بدون گل زده و بدون امتیاز در رده چهارم است.


یوونتوس می‌خواهد به رکورد 13 پیروزی در 14 دیدار اخیر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برسد. آنها هرگز مقابل رقبای روسی نباخته‌اند و در 9 بازی مقابل آنها هشت‌بار پیروز شده‌اند. یوونتوس در 47 بازی اروپایی در ورزشگاه آلیانس تنها پنج باخت را تجربه کرده است. البته چهار شکست آنها در 15 بازی خانگی اخیرشان رقم خورده است. آنها در دو فصل گذشته، در مرحله یک‌هشتم نهایی حذف شده‌اند.


بازگشت مکس آلگری به یوونتوس خیلی خوب نبوده و آنها دو بازی اخیر خود در سری آ را باخته‌اند اما زنیت پس از شکست مقابل یوونتوس، دو بازی خود در لیگ را برده است. آنها اسپارتاک را با نتیجه 7 بر یک شکست دادند که بهترین پیروزی تاریخ این تیم در لیگ بوده است. آنها پیش از آن سه باخت پیاپی را در تمامی رقابت‌ها تجربه کرده بودند.


زنیت در 10 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان هشت‌بار باخته و تنها یک پیروزی داشته است. آنها در دو فصل گذشته در گروه‌شان چهارم شده‌اند. این‌بار با حضور مالمو،بعید است آنها چهارم شوند اما برای صعود به دور بعد نیاز به برد برابر یوونتوس دارند.آلگری در ترکیب تیمش تغییراتی خواهد داشت. فدریکو کیه‌زا از مصدومیت عضلانی بهبود یافته و به میادین برمی‌گردد. حضور آرون رمزی و مویزه کین نامشخص است، ولی یوونتوس اعلام کرده تنها ماتیا دی‌شیلیو غایب قطعی آنها خواهد بود. او تا دیدارهای ملی غایب است.


آلگری دوباره باید در خط دفاعی انتخاب سختی داشته باشد. جورجیو کیه‌لینی یکی از گزینه‌های او است که آخرین باری که یووه میزبان زنیت بود، یعنی در سال 2008، برای این تیم بازی کرد. در آن بازی الساندرو دل‌پیرو تنها گل یووه را زد. گزینه دیگر لئوناردو بونوچی است که صدمین بازی خود در لیگ قهرمانان را در سن‌پترزبورگ جشن گرفت. هر دو نفر در لیست توپ طلای امسال هستند. ماتیس دی‌لیخت هم به‌دنبال آن است که یکی از این دو نفر را کنار بزند.


در زنیت، داگلاس سانتوس، مدافع چپ تیم غایب است. او مقابل اسپارتاک از ناحیه عضله آسیب دید و بازی برابر دینامو را هم از دست داد. ماگومد اوزدوئف هم هنوز در این فصل به میدان نرفته است.


آرتم زیوبا، مهاجم زنیت با 144 گل زده، بهترین گلزن تاریخ لیگ روسیه است. او در شش بازی پیاپی گل زده است اما سردار آزمون گزینه اصلی سرگی سماک در مرکز خط حمله است.



‌ترکیب احتمالی


یوونتوس: شزنی؛ دانیلو، بونوچی، دی‌لیخت، ساندرو؛ کوادرادو، بنتانکور، لوکاتلی، کیه‌زا؛ موراتا، دیبالا.
زنیت: کریتسیوک؛ لوورن، کریستیاکوف، راکیتسکی؛ سوتورمین، کوزیائف، وندل، کاراوائف؛ مالکوم، آزمون، کلودینیو.

دیدگاه‌ها