کد خبر : 1789592 | 11 آبان 1400 ساعت 18:38 | 32K بازدید | 28 دیدگاه

تیم های بزرگ اروپایی به دنبال صیادمنش

رسانه های ترکیه از چندین پیشنهاد بزرگ برای جذب اللهیار صیادمنش بازیکن ایرانی زوریا لوهانسک اوکراین خبر می دهند.

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اللهیار صیادمنش در زوریا لوهانسک باعث شده است تا تیم های مطرح اروپایی به دنبال جذب این بازیکن ایرانی باشند. اللهیار در جریان پیروزی 5 بر یک تیمش برابر متالیست 2 گل به ثمر رساند و برای سومین دیدار پیاپی در دیدارهای تیم اوکراینی پایش به گلزنی باز شد.

 

اللهیار چند روز پیش و در دیداری از گروه C لیگ کنفرانس موفق شد تک گل 3 امتیازی تیمش را وارد دروازه زسکا صوفیه کند. او 3 روز بعد نیز یک گل 3 امتیازی در هفته دوازدهم لیگ اوکراین وارد دروازه کولوس کرد و در ادامه روند خوبش برابر متالیست دبل کرد تا شمار گل هایش برای زوریا در این فصل را به عدد 7 برساند ضمن اینکه او 2 پاس گل را به هم تیمی هایش داده است.

 

 

1660411

 

 

دو هفته پیش یکی از رسانه های اوکراینی مدعی شد که زوریا قصد ندارد برای دائمی کردن قرارداد صیادمنش مبلغ 3 و نیم میلیون یورو را به فنرباغچه بپردازد اما حالا شرایط کاملا فرق کرده است. علاوه بر اینکه مدیران زوریا در تصمیم قبلی خود دچار تردید شده اند، حالا تیم های زیادی خواهان به خدمت گیری ستاره 20 ساله ایرانی هستند.

 

صفحه توئیتری Transfer Postası به نقل از روزنامه A Spor ترکیه مدعی شده تیم های اندرلخت بلژیک، مون پلیه و بوردو فرانسه، تورینو ایتالیا، آیندهوون هلند و شاختار دونتسک اوکراین از مشتریان جدی اللهیار صیادمنش هستند و قصد دارد جوان آینده دار ایرانی را به خدمت بگیرند.

 

صیادمنش تا ابتدای ژانویه 2022 با زوریا قرارداد دارد و پس از آن باید به فنرباغچه برگردد. تیم اوکراینی زمان زیادی برای پرداخت بند دائمی قرارداد اللهیار را ندارد و باید دید آنها چه تصمیمی در قبال این بازیکن خواهند گرفت. از سوی دیگر، چند رسانه ترکیه نیز خبر داده اند که فنرباغچه به دلیل مشکلات گلزنی، در فکر بازگرداندن صیادمنش به سوپرلیگ ترکیه است. تا کمتر از 2 ماه دیگذ، سرنوشت این ستاره ایرانی نیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها