کد خبر : 1789598 | 11 آبان 1400 ساعت 19:00 | 9.2K بازدید | 4 دیدگاه

امسال باید جواب زحمات مدیریت باشگاه را بدهیم

صالحی: برای بردن تراکتور به تبریز می‌رویم

کاپیتان پیکان تهران ابراز امیدواری کرد تیمش بتواند در فصل جاری با کسب نتایج خوب جواب زحمات مدیریت باشگاه را بدهد.

صالحی: برای بردن تراکتور به تبریز می‌رویم

ابراهیم صالحی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پیکان بعد از انجام دو بازی در لیگ برتر بیست و یکم عنوان کرد: خوشبختانه از همه نظر شرایط خوبی داریم. همه ارکان باشگاه از مدیریت گرفته تا کادرفنی و پشتیبانی و بازیکنان کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و همدل شده ایم تا بتوانیم روزهای خوبی را پشت سر بگذاریم. خوشبختانه از دو بازی اول خود هم 4 امتیاز کسب کردیم . البته این دو مسابقه را فراموش کردیم و تمام حواسمان به دیدارهای بعدی است تا انشاالله با دست پر از زمین خارج شویم.


او درباره دیدار آینده تیمش با تراکتور تبریز گفت: قطعا تراکتور تیم بزرگی است و با وجود مشکلاتی که امسال دارند و جوانگرایی انجام شده اما حریف سرسختی برای ما محسوب می‌شوند. تراکتور همواره یکی از مدعیان قهرمانی لیگ بوده و امسال هم شرایط خوبی دارند. آنها مقابل استقلال هم خوب کار کردند. با این وجود ما نیز برای برد به تبریز سفر می‌کنیم. در همه بازی ها هدفمان پیروزی است و شک نکنید برای این مسابقه هم به دنبال 3 امتیاز هستیم. انشاالله بدشانسی سراغمان نیاید و بتوانیم روز خوبی را پشت سر بگذاریم.

 

 

1660416

 


صالحی که در فصل جاری بازوبند کاپیتانی پیکان را بر دست می‌بندد، درباره جوانگرایی انجام شده در پیکان خاطرنشان کرد: باشگاه پیکان به واسطه آکادمی قدرتمندی که دارد، همواره از بازیکنان جوان استفاده می‌کند. مدیریت باشگاه و به خصوص آقای اکبر محمدی(مدیرعامل) که سوابق زیادی در فوتبال پایه دارند و  بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کردند، در بحث آکادمی پیکان بسیار خوب عمل کردند و همین حالا می‌بینید که استعدادهای زیادی در پیکان رشد می‌کنند و به تیم های دیگر می‌روند. ما امسال هم تیم جوان و خوبی داریم که زیر نظر آقا مجتبی حسینی فرصت خودنمایی پیدا می‌کنند. امیدوارم با این تیم جوان بتوانیم نتایج بهتری نسبت به سال گذشته بگیریم، چراکه پتانسیل موفقیت در تیم ما وجود دارد.


مهاجم باتجربه پیکان در پاسخ به این پرسش که هدفگذاری پیکان در فصل جاری چیست، گفت: ما امسال به دنبال آن هستیم تا جایی که می‌شود بهترین نتایج را کسب کنیم. مدیریت باشگاه از سال گذشته زحمات زیادی برای تیم کشیدند و باید طوری در زمین ظاهر شویم که پاسخ زحمات آنها را بدهیم. قطعا به دنبال برد در هر بازی هستیم و انشاالله به این هدف برسیم.


صالحی صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: شک نکنید پیکان امسال حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت. در دو بازی اول ثابت کردیم که پتانسیل رقابت با هر تیمی را داریم. تیم ما کاملا یکدست و قدرتمند است و می‌توانیم کارهای بزرگی انجام بدهیم.

دیدگاه‌ها