کد خبر : 1789756 | 12 آبان 1400 ساعت 14:34 | 6.5K بازدید | 1 دیدگاه

کره جنوبی – امارات؛ در حضور 35 هزار تماشاگر

فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که برای دیدار این تیم مقابل امارات، 35 هزار تماشاگر راهی استادیوم خواهند شد.

کره جنوبی – امارات؛ در حضور 35 هزار تماشاگر

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید در تاریخ 20 آبان و در استادیوم گویانگ به مصاف امارات برود. کره ای ها بالاخره موفق شدند تا جواز حضور تماشاگران در استادیوم ها را به دست بیاورند و از همین رو، دیدار این تیم مقابل امارات با حضور حداکثری تماشاگران برگزار خواهد شد.

 

در همین رابطه فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که قرار است 35 هزار قطعه بلیط برای دیدار دو تیم به فروش گذاشته شود. در متن این اطلاعیه آمده است که در راستای اعلام طرح اجرایی تفصیلی مرحله اول بهبودی روزانه کرونا توسط مقامات قرنطینه، تمامی صندلی‌های استادیوم گویانگ به‌عنوان مناطقی برای افرادی که در برابر ویروس (COVID-19) واکسینه شده‌اند، در اختیار آنها قرار می گیرد. بر این اساس، فدراسیون فوتبال قصد دارد 100 درصد از بلیط های 35000 صندلی معتبر مجموعه ورزشی گویانگ را به فروش بگذارد.

 

طبق اعلام فدراسیون فوتبال کره جنوبی، کلیه تماشاگران ملزم به همراه داشتن مدارک شناسایی (کارت اقامتی، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و ...) هستند. علاوه بر این، تماشاگران باید کارت تزریق واکسن کرونا که حداقل دو هفته از دریافت دوز دوم آن گذشته باشد و یا آزمایش منفی PCR در فاصله 48 ساعت تا روز مسابقه را ارائه دهند.

 

با این حال، افراد زیر 18 سال یا کسانی که به دلایل اجتناب ناپذیر قادر به تزریق واکسن نیستند، می توانند بدون مدرک واکسیناسیون وارد استادیوم شوند. تماشاگران در این صورت می بایست با شناسه دانشجویی یا پاسپورت خود ثابت کنند زیر 18 سال محسوب می شوند و باید گواهی پزشکی مبنی بر غیرممکن بودن تزریق واکسن کرونا را ارائه دهند.

 

دیدگاه‌ها