کد خبر : 1789824 | 12 آبان 1400 ساعت 19:25 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

هافبک میلان کلید انتقال ستاره فرانسوی به بارسا

گفته می شود که در صورت انتقال فرانک کسیه به تاتنهام، تانگوی اندومبله می تواند راهی بارسا شود.

هافبک میلان کلید انتقال ستاره فرانسوی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، تانگوی اندومبله در نقل و انتقالات تابستانی سال 2019 کشورش را به مقصد لیگ برتر انگلیس ترک کرد و به تاتنهام پیوست. قرارداد ستاره فرانسوی با تاتنهام تا سال 2025 اعتبار دارد اما حالا شواهد حاکی از آن است که این بازیکن به احتمال فراوان در ژانویه‌ یا تابستان آینده تیم لندنی را ترک خواهد کرد.

 

 

1492851

 

 

در واقع گفته می شود که با آمدن آنتونیو کونته، این سرمربی ایتالیایی یکی از اصلی ترین اهداف نقل و انتقالاتی خود را جذب هافبک ساحل عاجی میلان یعنی فرانک کسیه تعیین کرده است. از طرفی نشریات بریتانیایی تایید کرده اند که سرمربی جدید تاتنهام مذاکراتی را هم با کسیه انجام داده و این انتقال بسیار محتمل به نظر می رسد.

اما به نظر می‌رسد که پیوستن هافبک ساحل عاجی میلان به تاتنهام کلید انتقال تانگوی اندومبله به بارسلونا خواهد بود. این ستاره فرانسوی که طی فصول اخیر عموماً نیمکت نشین بوده در تابستان ساز جدایی کوک کرد اما نهایتاً هر طور که بود در تاتنهام ماندگار شد. با این حال اکنون گزارش ها حاکی از آن است که این بازیکن مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و می‌تواند در صورت انتقال فرانک کسیه به تاتنهام راهی نوکمپ شود.

 

 

دیدگاه‌ها