کد خبر : 1789956 | 13 آبان 1400 ساعت 16:13 | 14.1K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای سان:

مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام

آنتونیو کونته امشب برای اولین بار روی نیمکت تاتنهام تیمش را هدایت خواهد کرد.

مشکل حل شد، کونته امشب روی نیمکت تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه ظهر شایعات حضور آنتونیو کونته در تاتنهام به حقیقت منجر شد و این باشگاه انگلیسی اعلام کرد با کونته برای یک سال و نیم به توافق رسیده است. او جانشین نونو اسپریتو سانتویی شد که نتوانست نتایجی خوب را کسب کند و در حالی که تابستان به عنوان سرمربی تاتنهام انتخاب شده بود، برکنار شد.

 

 

1660452

 

 

تاتنهام امشب در لیگ کنفرانس اروپا میزبان ویتسه آرنهایم هلند است ولی ابهاماتی در مورد حضور کونته روی نیمکت وجود داشت. مشکل به ویزای کار سرمربی ایتالیایی مربوط بود ولی طبق ادعای سان، این مشکل حل شده و کونته می تواند برای اولین بار روی نیمکت تاتنهام نشسته و مقابل هواداران خودی، تیمش را هدایت کند.

 

 

1606251

 

 

کونته در مورد پذیرش سرمربیگری تاتنهام گفته بود:« سرمربی تاتنهام شدن لذت و افتخار بزرگی است و من می خواهم این اعتماد را جبران کنم. فلسفه من بسیار ساده است، ما می خواهیم فوتبال خوب و جذابی برای هوادارانمان ارائه داده و داشتن یک تیم باثبات باشیم، نه پرفراز و نشیب. من فکر می کنم که هواداران تاتنهام شایسته داشتن یک تیم رقابت طلب و خواهان مبارزه هستند و من نیز تمام تلاش خود را خواهم کرد تا لایق حمایت آنها باشم.»

 

لازم به ذکر است که تاتنهام با 4 امتیاز در گروه خود پس از رن 7 امتیازی و ویتسه 6 امتیازی، در رده سوم قرار دارد و باید بازی امشب را پیروز شود.

دیدگاه‌ها