کد خبر : 1789976 | 13 آبان 1400 ساعت 18:33 | 5.4K بازدید | 3 دیدگاه

نتایج ۵ بازی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال؛

صدرنشینی گیتی‌پسند و توقف مس

تیم‌های فوتسال گیتی‌پسند و راگا موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان خود شدند.

صدرنشینی گیتی‌پسند و توقف مس

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتسال امروز با انجام پنج مسابقه پیگیری شد که تیم فوتسال گیتی‌پسند با برتری پُر گل مقابل ملی‌حفاری اهواز موقتا به صدر جدول صعود کرد و با یک بازی بیشتر و تفاضل گل بهتر نسبت به سن‌ایچ ساوه در رده اول قرار گرفت.

 

گیتی‌پسند از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه پیروزی اصفهان مقابل ملی‌حفاری اهواز قرار گرفت و موفق به کسب پیروزی ۷ بر ۲ شد که در این دیدار سعید احمدعباسی(۳ بار)، علی‌اصغر حسن‌زاده، طاها مرتضوی، مسعود یوسفی و فرهاد توکلی برای گیتی‌پسند گلزنی کردند و حسین فهیمی و مهدی قلی‌زاده گلزنان ملی‌حفاری بودند.

 

تیم فوتسال گیتی‌پسند با برتری مقابل ملی‌حفاری ۲۱ امتیازی شد و موقتا در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفت که البته سن‌ایچ در صورت برتری در بازی فردا مقابل مقاومت البرز جایگاه خود را از اصفهانی‌ها پس می‌گیرد.

 

ناکامی‌های فردوس قم در هفته‌های اخیر امروز هم در سالن آیت‌الله طالقانی شهرری ادامه یافت و تیم راگا با گل‌های اسدشیر و اسماعیل وطن‌خواه به برتری ۲ بر صفر خانگی دست یافت تا ۶ امتیازی شود و در رتبه دهم جدول لیگ برتر فوتسال بایستد.


مس سونگون ورزقان که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر است، پس از یک شکست و ۶ پیروزی در این فصل، امروز در سالن یادگار امام الوند به تساوی ۲ بر ۲ مقابل تیم کراپ دست یافت تا ۱۹ امتیازی شود و همچنان در رده سوم جدول بماند.

 

مهدی جاوید و بهزاد عظیمی دو بازیکنی بودند که برای تیم رده پنجمی کراپ الوند گلزنی کردند و حمید احمدی و سعید تقی‌زاده نیز موفق به گلزنی برای مس سونگون شدند.

 

فرش‌آرا مشهد و زندی‌بتن کلاردشت هم در بازی امروز به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند تا به ترتیب در رده‌های ششم و هفتم جدول لیگ برتر فوتسال قرار بگیرند و تیم‌های فولاد زرند ایرانیان و شهروند ساری نیز به تساوی بدون گل دست یافتند تا در رتبه‌های دوازدهم و چهاردهم بایستند.

 

دو مسابقه دیگر هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های «سپاهان اصفهان- چیپس کامل مشهد» و «مقاومت البرز- سن‌ایچ ساوه» فردا جمعه برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها