کد خبر : 1790003 | 13 آبان 1400 ساعت 21:28 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

دو طلسم علیه ذوب‌آهن برای شکست سپاهان؛  

تارتار می‌تواند پا جای پای قلعه‌نویی بگذارد؟

آخرین مرتبه‎‌ای که ذوب‌آهن موفق به شکست سپاهان شد، 22 دی ۱۳۹۶ بود که با هدایت امیرقلعه‌نویی این اتفاق رقم خورده است.

به گزارش "ورزش سه"، جمعه 14 آبان ماه 1400 روز اول هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر با برگزاری چهار مسابقه از سر گرفته خواهد شد و علی‌‍رغم توجه بیشتری که به دیدار استقلال و فجرشهید سپاسی در شیراز وجود دارد، دربی اصفهان نیز مسابقه‌ای پراهمیت است که می‌تواند در سرنوشت لیگ موثر باشد.


سپاهان با سه پیروزی، 9 گل زده و بدون گل خورده به این مسابقه رسیده و در سوی دیگر شاگردان مهدی تارتار که در هفته سوم مقابل پیکان بازی نکرده اند، با یک پیروزی و یک شکست، 2 گل خورده و یک گل زده به این مسابقه رسیده‌اند. 

 

 

1661091
قابی از آخرین نبردی که با پیروزی ذوب آهن در دربی اصفهان خاتمه پیدا کرد. محرم نویدکیا در این مسابقه از فوتبال خداحافظی کرد و با اینکه احسان حاج صفی وسط مراسم تقدیر از اسطوره  سپاهانی‌ها، دست او را کشید و به رختکن برد تا خداحافظی اش را به تعویق بیندازد، محرم دیگر در دنیای حرفه‌ای فوتبال دیده نشد.

 


نکته ویژه این مسابقه هم شرایط همین روزهای دو تیم را تایید می‌کند و آن هم ناکامی ذوب‌آهن در شکست رقیب همشهری است که از لیگ هفدهم به بعد رقم نخورده است.


اما طلسم طولانی مدت دیگر ذوب آهن مربوط به آمار خانگی مقابل سپاهان است؛ آخرین برد ذوب آهن در نقش جهان رخ داد و این تیم 5 سال است نتوانسته در فولادشهر پیروز شود. 


آخرین برد سبزپوشان در دربی اصفهان دقیقا به روزی برمی‌گردد که محرم نویدکیا از فوتبال خداحافظی کرد و سپاهان دو بر صفر در شرایطی مغلوب ذوب‌آهن شد که مجتبی حسینی سرمربی سبزپوشان بود و عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان.


دیدار دو تیم ذوب آهن و سپاهان روز آینده به میزبانی سبزپوشان از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر آغاز می شود؛ ورزشگاهی که البته سپاهانی ها خاطرات خوشی از آن در ذهن دارند و به نوعی می‌توان گفت که این ورزشگاه خانه دوم سپاهان و هوادارانش به شمار می رود.

دیدگاه‌ها