کد خبر : 1790054 | 14 آبان 1400 ساعت 09:25 | 15.9K بازدید | 4 دیدگاه

کونته: برای کار روی این‌ تیم به زمان نیاز دارم

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، مدعی شد که اولین بازی‌اش روی نیمکت این تیم برابر ویتسه دیداری دیوانه‌وار بوده است.

کونته: برای کار روی این‌ تیم به زمان نیاز دارم

به گزارش "ورزش سه"، کونته روز سه‌شنبه به عنوان سرمربی جدید تاتنهام پس از اخراج نونو اسپیریتو سانتو انتخاب شد و دو روز بعد در دیدار برابر ویتسه در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا روی نیمکت این تیم نشست.

اولین بازی کونته در این جایگاه با پنج گل و سه کارت قرمز به پایان رسید و تیم مهمان موفق شد سه امتیاز بازی را از آن خود کند تا در رده دوم جدول گروه جی بایستد.

این مربی ایتالیایی پس از سوت پایان بازی گفت:« اولین احساس من این است که این بازی دیوانه‌واری بود چون ما 0-3 جلو بودیم و بازی را در اختیار داشتیم و موقعیت‌های بسیاری برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر خلق کردیم اما در عوض در 10 دقیقه دو گل خوردیم و کمی اعتماد به نفس‌مان را از دست دادیم.»

او اضافه کرد:« من فکر می‌کنم که باید روی این ابعاد از بازی هم کار کرد اما ما باید می‌بردیم و همین اتفاق هم افتاد. مطمئنا آنها در نیمه دوم پس از 10 نفره شدن ما، سعی کردند که فشار بیاورند و سپس من تصمیم گرفتم سه تغییر انجام دهم چون می‌توانستم ببینم که ما تعادلمان را از دست دادیم و در آخر فکر می‌کنم که شایسته پیروزی بودیم و شانس‌هایی بیشتر از ویتسه خلق کردیم.»

 

1661163

 

کونته در ادامه اظهار داشت:« کسانی که من را به خوبی می‌شناسند می‌دانند که من این سبک از بازی‌های دیوانه‌وار را دوست ندارم. من آنها را بازی‌های دیوانه‌وار می‌خوانم. من تیمی باثبات می‌خواهم و وقتی فرصت کشتن حریف وجود دارد باید از آن استفاده کرد. مطمئنا تیم من تعهد و انعطاف‌پذیری بالایی را از خود به نمایش گذاشت. این تیم نیاز داشت که در این بازی پیروز باشد. این برد مهمی بود.»

بازی بعدی تاتنهام و اولین حضور کونته روی نیمکت این تیم در لیگ برتر برابر اورتون برگزار خواهد شد و این مربی 52 ساله در این باره گفت:« حالا باید برای بازی با اورتون آماده شویم و پس از آن به وقفه دیدارهای ملی می‌رسیم. ما نیاز به زمان داریم. این تنها جایی است که دوست دارم برای کار روی آن زمان داشته باشم چون این تیم و من باید در کنار هم کار کنیم تا ایده من از فوتبال و ابعاد تاکتیکی بهتر از الان برای آنها مشخص شود. این تنها جنبه‌ای است که کمی از آن هراس دارم.»

دیدگاه‌ها