کد خبر : 1790087 | 14 آبان 1400 ساعت 13:27 | 18.3K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنان ما به درک خوبی رسیده‌اند؛ 

سرآسیایی: بازی با پرسپولیس فقط فنی نیست

مربی تیم فوتبال گل‌گهر می‌گوید تلاش مجموعه باشگاه این است که این تیم در فصل جدید، عملکرد بهتری نسبت به فصل گذشته داشته باشد.

سرآسیایی: بازی با پرسپولیس فقط فنی نیست  

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فوتبال گل گهر در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: پرسپولیس باشگاه و تیم بزرگی است که سرمربی صاحب سبک و کاربلد و بازیکنان بزرگ و با کیفیتی دارد. در مقابل تیم گل‌گهر هم باشگاهی نوظهور اما صاحب ساختار و بزرگ است. یک سرمربی کار بلد، مجرب، صاحب سبک و نامدار؛ و بازیکنان باکیفیتی دارد که ان‌شاءالله با همدلی که بین تمام عوامل باشگاه از صدر تا ذیل آن وجود دارد، فردا بتوانیم با تلاش مضاعف بزرگی گل‌گهر را در فوتبال ایران و در زمین مسابقه نشان بدهیم و به  نتیجه دلخواه برسیم.


بخش بعدی صحبت های سرآسیایی در رابطه با تحلیل فنی کادر گل گهر از شرایط مصاف با پرسپولیس بود و در این مورد گفت: ‌تحلیل‌های لازم برای مسابقه انجام شده و خدا را شکر تمرینات خوبی داشتیم. با برنامه‌ریزی و آنالیزی که از دیدار پرسپولیس داریم برای این بازی آماده هستیم و می‌دانیم مسابقه خیلی سختی داریم. البته بازیکنان ما به درک دیدار با پرسپولیس و سایر مسابقات لیگ برتر رسیده‌اند. می دانیم در دیدار فردا جدا از مسائل تاکتیکی، فنی، فیزیکی و درگیری‌های فوتبالی داخل زمین، نیاز به تمرکز و هوشمندی بسیار بالایی داریم تا ان شاالله بتوانیم پس از پایان 90 دقیقه به نتیجه دلخواه برسیم.


خبرنگاری از سرآسیایی در مورد اظهارات شاهرخ بیانی پس از دیدار نساجی و گل‌گهر سوال کرد که مدیر رسانه ای سیرجانی‌ها مانع از پاسخگویی وی شد و از خبرنگاران خواست فقط در مورد دیدار با پرسپولیس سؤال کنند. سوال بعدی از سرآسیایی در مورد نفرات مصدوم و محروم گل گهر بود و او در واکنش به این سوال بیان کرد: در حالی که هنوز  آخرین تمرین قبل از بازی شروع نشده همه نفرات ما در سلامت کامل و آماده هستند.


سوال بعدی از مربی گل گهر در مورد جذب یک بازیکن خارجی بود و اینکه مراحل جذب این بازیکن چطور پیش می رود و در چه پستی بازی می کند. سرآسیایی در پاسخ به این سوال ضمن اشاره به پست این بازیکن و اینکه احتمالا به بازی فردا می‎‌رسد، گفت: کارهای جذب یک بازیکن انجام شده و عملکرد وی را دیده‌ایم. چند روزی با ما تمرین کرده و آماده است تا در اولین فرصت برای گل‌گهر انجام وظیفه کند. کارهای انتقالش هم انجام شده اما باید دید در مورد صدور کارت شرایط به شکلی است می‌تواند به دیدار به پرسپولیس برسد یا خیر. این بازیکن هم در پست مهاجم و هم پشت فوروارد بازی می‌کند ان‌شاءالله در صورت نهایی شدن کار به بازی با پرسپولیس برسد.


در ادامه حرف های سرآسیایی، سیامک قلیچ خانی بر این موضوع تاکید کرد که هیچ چیزی در مورد حضور این بازیکن در دیدار برابر پرسپولیس مشخص نیست و اعلام کرد اگر شرایط مهیا شود و کارت این بازیکن صادر شود، از طریق روابط عمومی باشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

 

وی در خصوص رویکرد و هدف این باشگاه که به راحتی مجوز حرفه‌ای اش را کسب کرد و در نقل و انتقالات فعالیت مناسبی داشت و اینکه آیا هدف این تیم قهرمانی و کسب سهمیه آسیا است گفت: ‌درباره ساختار باشگاه باید بگویم دیدگاه ما برای کار و آینده‌اش بسیار مناسب است آنهایی که امیر قلعه‌نویی هم هدایت آنها را برعهده دارد همیشه حرف‌های زیادی داشته و از اصلی‌ترین‌های لیگ برتر هستند امسال هم برنامه‌ریزی‌مان برای هدف بزرگ‌تر و شرایطی بهتر است ان‌شاءالله بتوانیم از سال گذشته بهتر باشیم و اتفاق خیلی بزرگی را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها