کد خبر : 1790088 | 14 آبان 1400 ساعت 13:25 | 5.4K بازدید | 2 دیدگاه

ژیرو: دربی میلان مهم است اما سرنوشت‌ساز نیست

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، می‌گوید که این تیم قصد دارد فاصله‌اش با اینتر را به 10 امتیاز برساند.

ژیرو: دربی میلان مهم است اما سرنوشت‌ساز نیست

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم میلان و اینتر روز یکشنبه دربی دلا مادونینا را برگزار می‌کنند و ژیرو برای اولین حضور در این بازی حساس و معروف را تجربه خواهد کرد.

این مهاجم سابق چلسی این فصل موفق شده چهار گل در هفت بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن روسونری به ثمر برساند و به یکی از مهره‌های ارزشمند تیمش تبدیل شده است.

ژیرو در آستانه این بازی حساس به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« ما می‌توانیم فاصله با اینتر را به 10 امتیاز برسانیم که اتفاق خوبی است، حتی با این که هنوز دیدارهای زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. این بازی مهم است اما سرنوشت‌ساز نیست. حریفان ما واقعا قوی هستند  اما اگر همانطور که می‌دانیم بازی کنیم، می‌توانیم پیروز شویم. ما باید به خودباوری برسیم و به حریف احترام بگذاریم.»

 

1658340

 

او یا زلاتان ابراهیموویچ در ترکیب اصلی قرار خواهند داشت اما این مهاجم فرانسوی امیدوار است که بتواند در آینده بیشتر در کنار این بازیکن سوئدی به میدان برود. او در این باره اظهار داشت:« ما می‌توانیم این کار را حداقل در بازی‌های خاص انجام دهیم. پیولی در حال حاضر انتخاب‌های متفاوتی دارد اما امیدوارم که بتوانیم در آینده بیشتر با زلاتان بازی کنم. او فردی خوب و بازیکنی بسیار حرفه‌ای در رختکن است. از بیرون اینطور به نظر می‌رسد که او فقط روی خودش تمرکز دارد اما کسانی که هر روز با او کار می‌کنند می‌دانند که چنین چیزی صحت ندارد.»

ژیرو در پاسخ به این سوال که بیشتر از کدام بازیکن اینتر می‌ترسد گفت:« لائوتارو مارتینز خطرناک است اما اینتر بازیکنان مهم بسیاری دارد. هرچند سرنوشت ما در دست خودمان است و اگر به شیوه همیشگی بازی کنیم، پیروز این بازی خواهیم بود.»

دیدگاه‌ها