کد خبر : 1790152 | 14 آبان 1400 ساعت 18:54 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

از دشمنی با تیم ما دست بردارید

حمیداوی شهرخودرو را به استان هبه می‌کند!

فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو پس از باخت به هوادار اعلام کرد بابت فشار هیئت فوتبال در این خصوص به فیفا نامه زده‌اند.

حمیداوی شهرخودرو را به استان هبه می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی، مالک شهر خودرو پس از باخت تیمش به هوادار با خبرنگاران گفت و گو کرد.

او در پاسخ به خبرنگاری که از او در مورد وضعیت "پدیده" و شکستش پرسیده بود گفت: تیم شهر خودرو را می‌فرمایید؟! تبریک می‌گویم به تیم هوادار و رضا عنایتی. من می‌خواهم مراعات کنم اما نمی‌شود؛ واقعیت امر این است که ای اف سی و فیفا ما را شهر خودرو می‌شناسد ولی هیئت فوتبال مشهد یک مجموعه‌ای فراتر از فیفا است و به همین خاطر از نظر هیئت فوتبال پدیده است و از نظر ما شهر خودرو! اگر این تیم بچه من است من باید اسمش را بگذارم یا آقای اصولی بگذارد؟ آقای اصولی خیلی به این موضوع علاقه مند است. امروز دشمنی بین هیئت فوتبال و کادر مدیریت ما باعث این اتفاق شد. من از آقای اصولی، حیدری و بادامکی می‌خواهم دست بردارند؛ بس است به خدا! مدام می‌گویند حمیداوی می‌خواهد واگذار کند اما یک نفر دست در جیبش نکرد. ما کاغذی را امضا نکردیم جایی هم ننوشتیم فردا نبرید دوباره به آن دادستانی نشان دهید و یک کاغذ بگیرید بیاورید!

 

حمیداوی ادامه داد: شما یک هیئت فوتبال به من معرفی کنید که به اندازه هیئت فوتبال استان خراسان و آقای اصولی مصاحبه می‌کند. آقای پژمان فر نماینده مردم است و حق دارد که نگران باشد. من قبل بازی با نفت مسجد سلیمان رفتم بیمارستان و مدارک پزشکی هم هست و اصطلاحا سکته رد کردم پس نگران تیمم. ولی یک نفر کاسه داغ تر از آش شود برای رنگ لباس و مربی ما. همه می‌دانند یک تیم داوری از یک جایی می‌رود به یک استانی برای یک بازی همه هزینه‌های داوری با تیم میزبان است. می‌شود من برای داورم هتل بگیرم آب معدنی نداشته باشد؟ من اگر مصاحبه می‌کنم چون دلم خون است و تیمم باخته.

 

مالک نماینده فوتبال مشهد ادامه داد: آیا واقعا تیم مدیریتی ما مصاحبه می‌کند به اندازه هیئت فوتبال خراسان؟ هرچیزی حد دارد. حتما باید بگوییم آقای اصولی تهران زندگی می‌کند و اصلا صلاحیت هیئت فوتبال را ندارد؟ دیروز جلسه گذاشتند و گفتند تیم را بدهید و واگذار کنید. آقا نمی‌خواهیم تیم را واگذار کنیم یکی به ما کمک کند. من جهت اطلاع آقای اصولی بگویم که من نامه دادم دیروز صبح به فیفا که فشارهایی از سوی هیئت فوتبال داریم. من نامه را برای آقای میثاقی هم فرستادم که نوشته مالک تیم: حمیداوی. چطور آن موقع که رفتیم آسیا خوب بودیم؟ آن موقع شهر خودرو بود و الان شده پدیده؟ اگر ما مالک تیم هستیم دوست داریم خودمان اسم بگذاریم.

 

حمیداوی افزود: من فکر می‌کنم اگر یک نفر بیاید در خانه ما و بگوید من ندارم بخورم، می‌گوییم بیا در خانه‌مان این نان خشک را نصف می‌کنیم. من به همه خراسانی‌ها می‌گویم که اگر بیایید در تلویزیون بگویید این‌ها آب معدنی ندارند آبروی استان را می‌برید. من و مجموعه‌ام روبروی هیئت فوتبال کم آوردیم. همین جور ادامه دهید اما ما نمی‌رویم، فقط تیم و استان و جوان‌هایش ضربه می‌خورند. من از آقای پژمان فر و آذری خواهش می‌کنم ورود کنند. من مربی از استان می‌گذارم می‌گویند چرا، از بیرون می‌آورم هم همینطور. من از هیئت فوتبال خواهش می‌کنم چهار،پنج هفته با این تیم کاری نداشته باشند.

 

او در پاسخ به اینکه آیا تیمش در لیگ می‌ماند یا خیر گفت: صد در صد در لیگ می‌مانیم. من شش ماه تیم را گرفتم و چهارم و آسیایی شدیم، سال بعدش ششم شدیم و سال بعدش من نبودم و آقای اصولی خیلی دلش می‌خواهد مردم بدانند کجا بودم ولی مردم می‌دانند! سالی که تیم را به زور گرفتند تیم نهم شد. اگر من امسال دهم هم شوم تیم را هبه می‌کنم به استان!

دیدگاه‌ها